4. próbálkozás. Elsőben azt se tudtam hol vagyok, és egérrel. Következő kettőben is. Aztán sikerült észrevenni, hogy tulajdonképpen billentyűzetről is lehet. Picit gyorsabb utóbbival.
Mindegy, ez is mutatja a 0,09-es négyjegyű lehetetlenségét (0,02 [ami szintén megvolt már] az mondjuk annak a sebessége, amikor teszem azt mondjuk nyomogatnod kell az entert egymás után 500-szor, és legjobban beletalálsz [de ott nem kell koncentrálni]).
A holnapi napon végre a Honfoglaló is új köntöst kap. Az elmúlt hónapokban próbáltunk minél több folyamatban lévő fejlesztést befejezni, hogy a magyar oldalon a lehető legtöbb újdonság elérhető legyen. Az ablakok átalakítása még folyamatban van, szóval a következő hetekben még lesz frissítés az oldalon.
A chat holnaptól szintén elérhetővé válik. Itt pár nap adatgyűjtés szükséges, hogy a moderációja megfelelően működjön. Az "elrejtés" gombbal mindenki eltüntetheti a trágár, sértő, stb üzeneteket. Amennyiben egy üzenet megfelelő számú "elrejtést" kap, úgy automatikusan eltűnik a chatfalról (mindenki chatfaláról).
A visszaélések elkerülése végett minden játékosnál tároljuk, hogy megfelelően használja-e az opciót, vagy sem. Ennek alapján súlyozzuk a játékosok visszajelzését. Ha valaki folyamatosan indokolatlanul rejt el üzeneteket, akkor az ő visszajelzése egyre kisebb súllyal lesz figyelembe véve. Törekszünk arra, hogy Ti döntsétek el, hogy melyik üzenet sértő, vagy nem a játékba való. Bízunk abban, hogy vannak olyan játékosok, akiknek fontos a játék/chat megfelelő mederben tartása, így az üzenetek megjelölését, mint opciót is megfelelően fogják használni. Nyilván azon játékosok visszajelzése, akik megfelelően használják a funkciót nagyobb súllyal lesz figyelembe véve.
FONTOS! Az üzenetek elrejtése nem jelenti azt, hogy chat-tiltást kapna az üzenet küldője. Ezt a site admin mérlegeli majd. Az, hogy kinek milyen "közösségi ereje" van, hamarosan elérhető lesz az adatlapotokon. Illetve ennek összetevőiről részletesen írunk majd, amint a rendszer finomhangolásán túljutunk.
Biztosan előfordulnak majd bugok a frissítés után, amelyek tesztkörnyezetben nem jelentkeztek. Ezeket folyamatosan orvosoljuk majd. Az oldalon megjelenő szövegek fordításában is lehetnek még hiányosságok, de amint jelzitek, igyekszünk a lehető leggyorsabban javítani ezeket is.
Holnap reggel f10-10 között állítjuk le az oldalt. Az adatbázis teljes konverziója után fog újra elindulni. 3-4 órás leállással tervezünk.
Szerintem is itt a Ligákról van szó, azokból lehet feljutni illetve kiesni...a várak maradnak vagyis csökken a számuk a mostani 14 helyett 9 lesz.
A várak alapján szedheted be az aranytallérokat.
A jövőben, a jelenlegi heti begyűjtés helyett, NAPONTA lesz lehetőségetek adó formájában aranytallért gyűjteni. Az adóként beszedett aranytallér mennyiségét az alábbiak határozzák meg: -vár szintje (szint*120) -XP szint (szint*20) -kitüntetések (szobrok) -> erről később külön poszt lesz -és az alap adó (napi 600 aranytallér -> 4200/hét)
Úgy értettem, a favár után nem jön sok tallér, és most majd minden héten teperni kéne, hogy magasabb szintű váram legyen, ha jól gondolom.
Egyébként másért nem is nagyon érdekelt az XP és nem is fog. Megint ugyanaz az uncsi és megtévesztő eredményességi mutató marad, amely elsődlegesen a játékok számától függ. -:(
"3.) nincs kötelező játékszám; adott ligából mindig a leggyengébben teljesítő játékosok esnek ki, és helyükre kerülnek be újabbak az egy szinttel lejjebb lévő ligákból (ha valaki nem játszik, akkor az adott heti kihívásban értelemszerűen a sor végén szerepel, így nagy eséllyel ő kerül az adott liga aljára, kieső helyre)"
Hahó, aki nem játszik, az nem biztos, hogy a leggyengébb, mint ahogy nem feltétlenül az a jobb, aki többet játszik.
Talán már épp elég volna ebből az XP -s szarakodásból, és jöhetne vissza a JEP/VEP, már nem baj ha Törölt nem érti!
Minden ligát divíziókra osztunk fel. A divíziók száma a játékosok számától függ. Az egyes divíziókba 16-40 játékos kerül. Törekszünk arra, hogy minden divízióba 25 játékos kerüljön.
A hét zárással a játékosok (1) feljebb léphetnek a következő szintű ligába, (2) maradhatnak a ligában, vagy (3) eggyel lejjebbi ligába kerülhetnek. A ranglistán egész héten figyelemmel kísérhetitek, hogy feljebb jutó vagy épp kieső helyen vagytok-e. Minden heti zárásnál csak a következő ligába lehet fellépni. Tehát egy kezdő játékosnak 7 hetet kell játszania ahhoz, hogy feljusson a Honfoglalók Ligájába.
Az új játékosok az első három játékuk után (300 XP elérése) kerülnek be a Reménykedők Ligájába.
HONFOGLALÓ FALU: A játék funkcióit ezentúl a Faluban érhetitek el. Itt fogtok megtalálni minden szükséges menüpontot: - begyűjthetitek az Iparosok által elkészített Segítségeket - fejleszthetitek az Iparosok műhelyét - választhattok egyedi katonákat - szerkeszthetitek az avatarotokat - begyűjthetitek a napi adóként beszedhető Aranytallérokat - irányíthatjátok / menedzselhetitek a klánotokat - kiválaszthatjátok a kedvenc szobraitokat - itt éritek majd el a belső postát, és a barátkezelő felületet is - illetve a közös chatre is innen tudtok majd belépni
A játékindításra kattintva pedig kiválaszthatjátok a játékmódot, amivel szeretnétek játszani.
És a jó öreg Gojko összeszűrte a levet Renate Blumeval, aki később a Vörös Elvis felesége lett. A frigy nem volt szerencsés, mert ezzel a férj nem a házassági okiratot, hanem a saját halálos ítéletét írta alá, ami 1986-ban be is következett önszántából.
Csak megjegyezném, h az európai gyártású indiánfilmek nagy részét Jugoszláviában forgatták. Talán nem véletlen, szikár, végletes jellemek, erdők, szurdokok, hegyek, kristálytiszta vizek és vízesések, no meg fegyverek, ott is vannak, nemcsak a Vadnyugaton ...
Nem is beszélve Gojko Mitic hatalmas érdemeiről a mozilátogató magyar lányok, valamint a testközeli NDK-s lányok indián rajongóvá tételében. :P