Keresés

Részletes keresés

aranyviktor Creative Commons License 1999.08.30 0 0 13
Szia Nemo!

Komolyan mondom, néha a bírálat jobb, mint a dícséret, vagy az egyetértés! Valahogy olyan szívből írtad, hogy "fintorogva" olvasod a hozzászósaimat, hogy egyáltalán nem vettem zokon, sőt még most is azon nevetgélek, amilyen humoros kifejezéseket használtál, "belterjes tanok", "mágikus szakramentalizmus", "infantizáló képtisztelet", "lélekrabló csecsemőkeresztség", hogy én úgy érzem, szíved mélyén jó ember vagy, szereted Istent, és zavar, ha más, nem úgy szereti, ahogy szerinted helyes. Valóban! Ki tudja, ki tudhatja, mi a helyes? A zsidók is meg voltak győződve, hogy helyes Jézust keresztre feszíteni! Pedig! Pedig!
annyiszor írtam már le, hogy a közöst, és nem az eltérőt kéne keresnünk! vagy a Biblia nehezen érthető részein gondolkozni!

szerinted hogy lehet, hogy Keresztelő János felismerte Jézust, mint megváltót, aztán amikor Herdődes börtönbe csukatta, a tanítványaival üzent, hogy "Te vagy az, vagy mást várjunk?"
Hogy lehet ez? Nem volt biztos, amikor Jézusra a Szentlélek/Szentszellem alászállt? Vagy utólag bizonytalanodott el? És miért?
Na "neoprotestáns" barátom, remélem idézőjelben nem veszed cikizésnek, erre mondj egy jó écát!

Áldjon meg az Úr!

üdv: aranyviktor

Nemo Creative Commons License 1999.08.30 0 0 12
Kedves Aranyviktor!

Azt hiszem, nekunk meg attol semmi bajunk nem lesz egymassal, hogy nem ertunk egyet. Te sokkal turelmesebb vagy nalam, es nyitottsagod szamomra is pelda. (Persze csak a hozzaallasod; az altalad elfogadott es targyalt temak szamomra gyakran eleve elvetendoek.)

A hozzam hasonlo neoprotestansoknak pedig meg fog maradni az a szokasuk, hogy a Te hozzaszolasaid nagy reszet fintorogva olvassak, s az enyeimet valamivel nagyobb szimpatiaval. Hogy ez az elfogultsag jogos-e, nem az en dolgom eldonteni; talan kevesbe kapnak ideggorcsot, ha olyan ember szavait kell olvasniuk, akivel joreszt egyetertenek. Bennem legalabbis megvan ez a hajlam.

Isten aldjon!

Kedves Satya!

Reagalasom azert volt ilyen hiszterikus, mert

  • a hatam mogott mondtad ram ezt a hasonlatot;
  • nemcsak ram, hanem mas neoprotestansokra is;
  • ugy tettel, mintha a r.k. Maria volna a "gyongy," azaz a keresztenyseg veleje, es mindenki, aki nem lelkesedik Hozzatok hasonloan iranta, az maris disznonak minosul.

    Nem haragszom Rad, csak a kozeledest latom egyre remenytelenebbnek. Viktor megkiserelte megtargyalni Mariat (neki nem esett nehezere, mert ot kevesbe koti a sajat teologiaja). Te ehelyett jobbnak tartottad a hallgatast. Ezoterikus, belterjes tanaitokat inkabb ki kellene dolgozni, hogy vedhetok legyenek, ahelyett, hogy olyan ragos falatokka valjanak, amelyeket a r.k egyhazba atterok tobbsege is csak tekintelyelven tud elfogadni es lenyelni. (Ezt nem en mondom a Maria-dogmak nemelyikerol, hanem Karl Keating, a hirneves r.k. apologeta.)

    Jezus abban a bizonyos mondasaban kutyakrol es morzsakrol beszelt. Noha ez semmivel sem kevesbe banto, en a magam neoprotestans reszerol nem erzem magam olyan elvadult sziro-foniciainak, hogy a r.k. egyhaz barmalyik tagjatol sertodes nelkul le kellene nyelnem egy ehhez hasonlo oldalbarugast. Aztan meg miert is volna a ti mariatok szamomra valami olyan kivanatos dolog, hogy a kedveert turjem a hitem csufolasat?

    Amikor pedig az Ur gyongyokrol es disznokrol tanitott, valoszinuleg a teljesen rosszindulatu hitetleneket nevezte igy, akik a keresztenyekre ugy acsarognak, mint Nietzsche vagy Leo Taxil. Remelem, nem erdemeltem ki ezt a besorolast azzal, hogy a reformatorok allaspontjara helyezkedtem.

    Erveiteket pedig ugy megcafoltam, hogy valasz azota sem erkezett. A magikus szakramentalizmust, a lelekrablo celu csecsemokeresztseget, az infantilizalo es Istent serto keptiszteletet olyan ervekkel tettem semmive, amelyekre meg a koztetek legmuveltebb Balazs is csak azt tudta felelni, hogy kiindulopontom, a Sola Scriptura elv hibas. (Holott Kalvintol tanulva figyelmesen es eleg reszletesen kezeltem az elso szazadok patrisztikus teologiajat is.)

    Azt pedig, amit nemely romai katolikusok erveles cimen tesznek a gy.ker. topicban, nem mernem erdemi valasznak nevezni. Valojaban Rez igyekezete forditva ut ki: hiteltelenne teszi a sajat felekezetet. De nem akarom ot a tavolleteben ocsarolni, foleg hogy immar neki is van egy r.k. dogmatika-kotete.

    Satya, Veled egeszen rendesen el tudtam beszelgetni eddig. Csak sajnos az en igazi "eseteim" a zsinat utani lelkulettol athatott, oszinte reformkatolikusok. Minden tiszteletem ellenere elegge tridentistanak talallak Teged. Ha az emiatti csalodas enyhul, talan ujra szelidebben fogok reagalni megnyilvanulasaidra.

  • satya Creative Commons License 1999.08.30 0 0 11
    Kedves Nemo!
    Talán ismerős a Bibliai példázat, amikor Jézustól egy pogány asszony kér valalmit, ő pedig azt mondja neki, hogy nem helyes a kincsakat a disznók elé szórni. Erre az asszony tovább érvel, és nem megsértődik.
    Az pedig érdekes állítás, hogy érveinket a földdel tettétek egyenlővé. Úgy veszem észre, hogy ezekben a vitákban mondhatunk mi bármit, az mind semmi, ha te/ti mondtok bármit, az pedig 100%-os bizonyíték. Ezért is mondtam a gyerekkeresztség topicban, hogy nem vitázom tovább.
    Ha megbántottalak, bocsánatodat kérem, nem volt szándékomban bántani.
    Üdv!
    satya
    aranyviktor Creative Commons License 1999.08.30 0 0 10
    Kedves Nemo!

    Elgondolkoztam azon, amikor valaki beleírta Hozzászólások terjedelme topicba, hogy engem sosem olvas el, max. az első sort, a Te hozzászólsaidat pedig elmenti és kinyomtatja. A teremburáját, gondoltam. Ez a srác nem akárki lehet, mert úgy hirtelenjében nem tudtalak azonosítani. emlékeztem, hogy találkoztunk,de nem jutott eszembe, hogy mi volt a hozzászólásod, kemény, vagy érvelő, stb.
    Arra kérlek, gondolkodj el azon, hogy vajon satya, akit nem épp durvaságairól ismerek, szó szerinti értelemben, vagy, mint ez szokásos, csak képletesen gondolta azt a hasonlatot, amit talán nem volt a legszerencsésebb alkalmazni. Ő is tévedhet, ő is ember, és őt meg az bántja, hogy a Mária tiszteletét sok gúny, bánts éri.
    Gyerekek, szeressük egymást, bocsássunk meg egymásnak. Én bocsánatot kérek mindegyikőtöktől a másik nevében, de megbocsátani már nektek kell.
    és külön írás nélkül, mert az "ismerettterjesztő" jellegű topicjaimat beszüntetem, mert valaki brutálisnak minősítette terjedelmüket. Aki majd érdekel, letölti a honlapomról.
    Áldjon meg Titeket a Jóisten mind a két kezével!

    üdv: aranyviktor

    Nemo Creative Commons License 1999.08.29 0 0 9
    Igen tisztelt Satya!

    Jol erzed, ideggorcsot kaptam. De nem attol, hogy Aranyviktor marias iromanyokat tesz ide, hanem hogy a hatam mogott disznonak nevezel, aki ele nem kell gyongyot szorni. A magam es mas idegbeteg neoprotestans disznok neveben tisztelettel megkerlek, hogy inkabb a masik marias topicban vitezkedjel, ahol erveiteket a folddel tettuk egyenlove - ahelyett, hogy effele mocskot szorsz rank, raadasul bizonyitas nelkul.

    Koszonom: Nemeth Ferenc

    aranyviktor Creative Commons License 1999.08.28 0 0 8
    Kedves satya!

    Lehet, hogy naívnak fogsz tartani, nem számítottam rá, hogy ideggörcsöt kapnak, legalábbis, amikor a Mária üzenete a világnak topicot indítottam, azt gondoltam, inkább annak felszabadultabb hangneme miatt lesz reakció, nem Mária miatt. Teljesen igazad van, hogy lehet "olaj is a tűzre" egy-egy ilyen topic, de ha szeretettel válaszoljuk meg a "neoprotestáns" testvéreknek, hogy miért gondoljuk, nem bűn szeretni, tisztelni Máriát, és ezzel nem állítjuk Isten és magunk közé, (már aki nem állítja) akkor kitisztulhat az, hogy hol van a Mária tisztelet ésszerű határa, mi van pro és mi van kontra.
    Nekem volt jelenési élményem Máriával, nem is egyszer, ezért én is szeretem, és szeretném, ha bennem is kitisztázódna, mi a helyes, mert még nem eég erős a szeretetem ahhz, hogy az ellenérvek, "támadások" ne bizonytalanítsanak el.
    Most a kedvedést addig nem hozok újabb részletet, míg a másik Mária topic nem fejeződik be.

    üdv: aranyviktor

    satya Creative Commons License 1999.08.28 0 0 7
    Kedves Viktor!
    'Muszáj nekünk a gyöngyeinket a disznók elé szórni?'
    Tudod, hogy a fórumot létszámban uraló neoprotestáns beállítottságúak erre a témára ideggörcsöt kapnak.
    Tudom, hogy jó szándék vezet, de elgonolkodnék azon, hogy ezeket a témákat ilyen töményen érdemes-e itt közkinccsé tenni.
    Tudod rólam, hogy Máriát nagyon szeretem. Szerintem hagyjunk egy-egy témát kifutni ezzel kapcsolatban, és úgy felvetni újabbakat.
    Ne vedd bántásnak, lehet, hogy nincs igazam. Örülök is, hogyelőjönnek ezek a témák, csak KAzinczy mondata cseng a fülrmben: jót, s jól ebben áll a nagy titok. Hozzáteném, jókor is.
    Üdv és bátorság
    satya
    Valentine Creative Commons License 1999.08.28 0 0 6
    aranyviktor,

    Ez bizony egy 5:0-ás :)

    Bocs, nem tudtam kihagyni.

    aranyviktor Creative Commons License 1999.08.27 0 0 4
    B.D.Nr:8324. 1962.11.8.

    Máriához - Jézus édesanyjához való beállítottság

    Ha valami szellemi kérdést forgattok magatokban, mindig kész vagyok arra, hogy válaszoljak rá. Aki a tőlem kapott igazságot terjeszti, annak magának is az igazságban kell állnia, és legyen képes az igazságot elválasztani a tévedéstől. Ezért világosságot gyújtok, ahol még sötét a szellem, és tisztázatlan dolgok ott vannak.
    Meg kell mondanom, hogy a téves tanítás újabb tévedéseket von maga után. Az embereknek Máriához, testem földi édesanyjához való beállítottságáról mindig is olyan értelmű magyarázat jutott el hozzátok, hogy bár Ő Birodalmam legtisztább lényének nevezhető, akit
    az emberek megajándékozhatnak szeretetükkel, de mindig azzal a korláttal, hogy "Isten gyermekének" tekintsék, aki magas szellemi érettsége miatt tartózkodik a Mennyországomban - ott ahol mint Isten és mint Teremtő és mint aki a világosság és erő ősforrása Atya vagyok,
    a legmagasabb és legtökéletesebb szellem kormányozom a Végtelenséget.
    Ő tehát mint gyermekem, mint teremtmény tért vissza hozzám - míg MAGAM A TEREMTŐ vagyok, és ezért tőletek emberektől korlátlan szeretetet várok. Ezt majd meg is adjátok, amint teljesen akaratom szerint éltek, és teljes szeretetből a velem való egyesülésre vágyódtok. Ezt a minden korlát nélküli szeretetet akarom tőletek, és Birodalmam minden lényétől, akik ilyen bensőségesen szeretnek, és csak azon vannak, hogy tudjanak hatást gyakorolni az emberekre, hogy felém forduljanak. de ahhoz soha nem járulok hozzá, hogy az emberek szeretete más célt keressen magának, és ne engem. Viszont ez megy végbe, amikor egy világosságbeli szellem az emberek részéről olyan szokatlanul nagy tiszteletet élvez, ami csak engem illet.
    Ezért egy fénylény soha nem jelenik meg úgy az emberek előtt, hogy az nagyobb tiszteletre adna okot. Az ilyen jelenés mindig is csak valami hamis tanítást erősítene meg - mint amilyen az "Istenanya Mária" kifejezés - és látható lett, hogy mit eredményezett az embereknél.
    A saját szavaimmal soha nem támogatok és részesítek előnybe téves tanítást. A fénylények teljesen az én akaratomat támogatják, tudnak az ilyen tévtanítás emberi lélekre gyakorolt hátrányáról - ezért a fénylények részéről soha nem történik ilyen kísérlet. De annál inkább felhasználja ellenfelem az ilyen téves útra jutott hitet, amit aztán olyan jelenésekkel támaszt
    alá, aminek Ő maga az előidézője.
    Amint sikerül neki az emberek figyelmét "idegen istenekre" irányítani, ezzel félretol engem - aki pedig az emberek vágyának egyedüli célja kell hogy legyek.
    Ellenfelem csalással és furfanggal mindent megpróbál, hogy az emberek gondolatait tévedésekbe vezesse, és érthető, ott tud leginkább hatni, ahol a tévtanításokkal a talaj már elő van készítve mérgezett vetőmagja számára. Szeretetem, bölcsességem és hatalmam újból és
    újból megnyilvánul, amikor szavam hozzátok vezetésével az embereket bevezetem az igazságba. De ellenfelem is ugyanígy gyakorol hatást, amikor meghirdeti az eseményeket - amelyekről van ismerete - és az emberek hitét ezzel próbálja megnyerni. Mivel nem lehetek közvetlen módon tevékeny ott, ahol az emberek az Ő alapjaira építenek, elvakítja őket káprázatokkal. Az emberek ezt nem ismerik fel szemfényvesztésnek, mert ellenfelem nem
    szégyelli, hogy a legmagasabb fénylény maszkját vegye magára, és ilyen álarcban férkőzzön közel az emberekhez.
    Az a tény, hogy szellemben KIÉRLELŐDÖTT emberlélek különös esetben képes arra, hogy felnyíljanak szellemi szemei, és lásson - ezt nem lehet vitatni. De itt olyan közvetítésről van szó, amit én teszek az emberek felé - lelkük üdvössége érdekében - az a Szellemem által KÖZVETLEN kinyilatkoztatás útján megy végbe. Ehhez mindig az a feladat is tartozik, hogy a kinyilatkoztatás tartalmát EL KELL VEZETNI az embertársakhoz! Ilyen kinyilatkoztatást kiskorú gyermekek soha nem kaphatnak, és olyan megkötést sem, hogy tilos nekik beszélni róla! Az emberek már ebből is következtethetnének az ilyen jelenések előidézőjére!
    A vég idején ellenfelemnek nagy a hatalma, és ezt ki is használja. Ahol már tévedés van, ott gyökeret ver tevékenysége, és a tévedés mindig erősebb lesz.
    Hogy tévedést nyújtanak az embereknek, abból is meglátszik, hogy ismételten az a fénylény kerül előtérbe, aki arra szeretné felhasználni minden befolyását, hogy az embereket hozzám, Isteni Megváltójukhoz vezesse, mert tudja, milyen bilincsekben szenvednek, és megváltásukat
    csak Jézus Krisztus által nyerhetik el.
    Ezeknek a jelenéseknek mindig az a következményük, hogy az "Istenanya tisztelete" mindig nagyobb lesz. Pontosan ezt akarja ellenfelem: hogy az emberek idegen istent teremtsenek maguknak, és azt imádhassák. Hatalmas hazugságokból összeállt épület készült, amelynek a falait folyton erősítik. Ezt csak tiszta igazsággal lehet szétrombolni, azzal az igazsággal, amit én vezetek a Földre. És aki szeretne az igazságban élni, az tisztán felismeri a helyzetet, és szét tudja választani a hazugságot az igazságtól. Engem kér fel magyarázónak, és én valóban nem titkolom el előle az igazságot.
    Ámen.

    aranyviktor Creative Commons License 1999.08.27 0 0 3
    Végül azonban meg lesz törve a Sátán hatalma. Tehetetlenné válik, nem tudja többé arra csábítani a teremtményeket, hogy mondjanak nemet az Atya akaratára. A teremtmények IGENT fognak mondani az Atya akaratára
    Az isteni akarat tökéletes teljesítésében a teremtés mintegy visszakerül eredeti állapotába, az új földi Paradicsom állapotába, amelyben minden teremtmény IGENT mond a mennyei Atya isteni akaratára - Itt történt Olaszországban - ezt, csak mellékesen említem meg, mert ma, továbbra is a MPM üzenetét képviselem anélkül, hogy más misztikusoktól függenék, - de hála Istennek vannak más misztikusok - mint Luisa Picaretta, akinek folyamatban van szentté avatása, és . aki nagy művet írt le az isteni akaratról.
    Amikor egyszer Mexikóban voltam, megmutatták nekem azokat a részeket, amelyekben sok az azonosság a mi könyvünkkel.
    Most idézek egy részt, ami nem tőlem, hanem Luisa Picarettától való: A teremtés után (Az ószövetség időszámítása szerint. - a kiadó megjegyzése.) kétezer évvel következett be a vízözön az emberiség megtisztítására, a következő kétezer év után következett a vérözön: a megváltás, s újabb kétezer év után következik a tűzözön - a lelki tűz özöne, gondolom én - (A szeretet tüzének az elterjedése, amely legyőzi, a mai napig a világban uralkodó gyűlölet tüzét. - A kiadó megjegyzése.), és végül, eljön erre a világra az isteni akarat országa: mert minden teremtmény tökéletesen meg fogja tenni az isteni akaratot
    (Don Gobbi aki nem szokott misztikusokra hivatkozni, ebben az előadásban említi Luisa Picarettát. Az olasz származású Picaretta misztikus, több mint hatvan évig bénán feküdt és ötven évig az Oltáriszentségen kívül semmi más ételt nem vett magához. Picaretta sokat beszélt Krisztus eljövendő földi országáról, ezért Róma indexre tette írásait.
    Azóta már rehabilitálták és elindult a boldoggáavatási pere. A papot pedig, aki az írásait kiadta, a mostani Szentatya boldoggá avatta. - A kiadó megjegyzése.)
    Ezért úgy vélem, hogy Krisztus dicsőséges eljövetele elhozhatja az isteni akaratnak ezt az országát.
    Valamennyi teremtmény tökéletesen fogja teljesíteni az Atya akaratát, és azok a gyermekei, akik igent mondanak isteni akaratára, meg fogják dicsőíteni a mennyei Atyát, Krisztus elhozza országát, a szentség és a mennyei Atya akarata iránti odaadó engedelmesség országát.
    A Sátán hatalma meg lesz törve, még ha meg is marad az elbukott emberi természet gyengesége.
    Világos, hogy meggyengült természetünk Krisztus dicsőséges eljövetele után is megmarad. Nem az emberi-természet gyengesége lesz megsemmisítve, hanem a Sátán hatalma. Annak eddig erős befolyása volt esendő természetünkre. Csak természetünk szerint fogunk hajlani a bűnre.
    Ma azonban minden bűnre késztet: az ateista és pogány környezet, amelyben élünk, a tömegkommunikációs eszközök, melyek szinte mind a Gonosznak központjai. A világ ma a gonoszság helye. A gonoszság a rossz befolyás igen erős akcióját fejti ki, azért vesznek körül benneteket a kísértések, a csábítások, a rossz példák, minden a rosszra akar csábítani titeket.
    Ma a gonosz ellenség kifejti hatalmát. De holnap, ha hatalma megtörik, minden a jóra fog vezetni titeket. Tehát megmarad az emberi természet gyengesége, de nagy támogatást
    kap ahhoz, hogy a jót tegye. Ez ellentéte lesz annak, ami ma történik, ellentéte minden rosszra való csábításnak.

    Erről a Luisa Picarettáról, akinek életében indexre tették a könyveit, majd halála után szentté avatják, a következő idézet jutott eszembe: Mt.23.29. ,,Jaj nektek, képmutató írástudók és farizeusok, mert síremlékeket emeltek a prófétáknak, és felékesítitek az igazak sírköveit, és ezt mondjátok: Ha atyáink idejében.....

    Jelen esetben persze nem ölte meg senki a "prófétát", de az párhuzam, hogy életében nem volt hitele, könyvét betiltották, s halála után pedig szentté avatják!
    Melyik pápatestvérünk tévedett? Aki betiltotta a prófét könyvét, vagy aki szentté avatja? Megáll-e ezután a pápai tévedhetetlenség tana?

    üdv: aranyviktor

    aranyviktor Creative Commons License 1999.08.27 0 0 2
    B.D.Nr:7045. 1958.2:18.
    A Sátán szemfényvesztései
    Jelenések
    Ellenfelemnek egy egész különleges trükkje, hogy az embereket arra indítsa, toljanak félre engem gondolatvilágukból. Teszi ezt olymódon, hogy "más isteneket" állít eléjük, és azt az elképzelést ébreszti bennük, hogy azok az "istenek" majd hidat képeznek közöttünk.
    Tehát azoknak az "isteneknek" köszönhető, ha én kegyesen az emberekhez hajlok. Az embereknek ennek érdekében mindent meg kell tenniük, elsősorban meg kell szerezniük ezeknek az "isteneknek" a jóindulatát. Mindazok akiket így mellém állítanak, és megkérnek közbenjárónak - idegen istenek.
    De ti vegyétek utatokat EGYENESEN hozzám, mert ez a földi életeteknek egyetlen oka és célja. Amikor tudjátok miben állt egykori bűnötök, akkor azt is tudjátok, hogy ezt a bűnt csak az ellenkezőjével lehet jóvátenni. A ti bűnötök pedig a tőlem való TUDATOS ELSZA-
    KADÁS volt, tehát nektek TUDATOSAN KELL VELEM A KAPCSOLATOT HELYREÁLLÍTANI. Ezáltal fel kell ismernetek egykori bűneiteket, és előttem meg kell vallanotok. Ezeket az egykori bűnöket soha más lény – legyen akármennyire is teljes világosságban - nem törlesztheti le értetek, és bocsánatkérésüket sem fogadhatom el helyettetek. Az akaratváltozásnak saját munkátoknak kell lenni, saját akaratotokból kell hozzám jönnötök, mert a kapcsolatot amit szabad akaratból elrontottatok, csak akkor lehet újból helyreállítani. Ellenfelemnek ravasz fegyvere, hogy lehetőleg kitolja, vagy teljesen megakadályozza a hozzám való visszatérést - tehát a tudatos kapcsolódást - amennyiben elhiteti veletek, hogy célotokat kerülő úton is elérhetitek. Ezzel a fegyverrel azokhoz közeledik, akiknek még van jóakaratuk, és nem utasítanak vissza minden vallásoktatást, tehát akiket könnyű megtéveszteni. Az emberek gondolatatait akarja megtéveszteni, időt akar
    nyerni, el akarja zárni a felém vezető utat. Ezért helyezte a "túlvilági közbenjárók" gondolatát a világba, és igen sok követőre talált vele.
    Igaz, hogy maguk az emberek mint közbenjárók segíthetnek a túlvilági lelkeken, mert ez a közbenjárás szeretetüket bizonyítja, amit ezek iránt a lelkek iránt éreznek. Ez nekem már elég ok arra, hogy erőt adjak, mert az ember szeretetét igen nagyra becsülöm.
    Viszont teljesen más a helyzet a fénylények (angyalok) közbenjárásával. Ezek a lények telítve vannak szeretettel, és az is valóság, hogy hatalmukban áll segíteni minden emberen. Szeretetük teljessége folytán a bölcsességnek is teljében vannak. Valamennyien tudnak az ősbűnről, Örök Megváltó Tervemről, ismerik a földi élet okát és célját. Tudják, hogyan kerülhet vissza hozzám a bukott lélek, miáltal mehet be újból ősállapotába. A megváltatlanok iránti szeretetük olyan nagy, hogy a segítségüket biztos nem tagadják meg tőlük.
    De irántam való szeretetük ennél is nagyobb!
    Ezért soha nem nyomulnának előtérbe az emberek gondolataiban, hanem állandóan azon tevékenykednek, hogy azok gondolatait énrám irányítsák. Tudják, az embereknek előbb Istennel helyre kell állítaniuk a kapcsolatukat, és csak azután lehet az üdvösség elérésében segíteni. Tehát ezeknek a fénylényeknek soha nem lesz olyan akaratuk, hogy ti feléjük figyeljetek, és hagyjátok a drága időt eltelni, amit visszatérésetekre meghatároztam. Még kevésbé támogatják a tévtanítást – amennyiben megjelennének az embereknek.
    Ezt a ravaszságot ellenfelem csinálja. Hogy elmélyítse a sötétséget, vakfényeket villant fel. Az emberek elsötétült szellemi állapotára számít, akik nem gondolnak szavaimra: Ne legyenek mellettem "idegen isteneid", vagy: Faragott isteneket ne készíts, hogy imádd!
    A legtisztább és legszentebb lény, aki földi testemet megszülte, soha nem akarja arra indítani az embereket, hogy azok hozzá kiáltsanak segítségért! Inkább minden lényt hozzám szeretne vezetni, mert szereti ő is ezeket az elbukott lényeket, és szeretné előmozdítani visszatérésüket. Ennek a szent lénynek Lucifer az ellenfele, és terveihez nem szégyelli igénybe venni
    képmását. Mint sátáni szemfényvesztést, képét mindig akkor hozza elő, amikor reális esély van rá, hogy átlátják játé kit, amikor megkérdőjelezik a tévtanításokat, és egy kis fény át akar törni. Ekkor ellenfelem újból akcióba lép, és úgy dolgozik, hogy hatalma újból megerősödik, az emberekre mély sötétséget terít, és azok újból beleesnek a csapdájába. Ez azért történhet
    meg, mivel kevés szeretetet gyakorolnak ahhoz, hogy világosságot gyújthatnának magukban. Ha lenne világosságuk amivel valóban tisztázhatnák a dolgot, akkor rátalálhatnának az igazi útra - az egyenesen hozzám vezető útra.
    Ha az emberek mindig csak szeretetben élnének, nem fordulnának elő ilyen szellemi zűrzavarok és tévedések, mert mindent felismernének. Gyakran épp azok az emberek a legkevésbé bensőségesek, akikben külső események nagy benyomást keltenek. A világias rendezvények szinte meghatározzák a lelkiéletet, különösen ha vallásos cselekmények fedőkabátját hordják magukon, igénybe veszik az emberek érzékszerveit, és elködösítik a lelket.
    Ellenfelemnek ezért van könnyű játéka. Az emberek beleesnek ezekbe a tevékenységekbe, holott ha szeretet volna bennük, átláthatnának rajta, és felismerhetnék. Mert a szeretet egyszerre világosság is, és a szeretet szelleme megvilágosítja az emberi lelket!
    Ez a magyarázata tehát annak, miért vannak tömegek ellenfelem bűvész mutatmányai mögött, amit úgy képviselnek, mint "tőlem érkező igazságot." Csak egy kevés kis ismeret kellene, és felismerhetnék az emberek a jelenések értelmetlenségét, ami soha nem egyeztethető
    össze isteni szeretetemmel, és Megváltó Tervemmel.
    Földi testem anyja soha nem adja oda magát, hogy olyan események középpontja legyen, amelyek elzárják az EGYENESEN felém vezető utat. Az emberek figyelmét soha nem akarja önmagára irányítani, mert ez azonos lenne az én lenne az én háttérbe sorolásommal - holott minden szeretetét és odaadását átadta nekem. Ellenfelem befolyására az emberek teljesen hamis nézetet alakítottak ki róla. Mellém "isteneket" alkottak maguknak, és most körülöttük táncolnak.
    De az EGY Istenre nem gondolnak - akitől egykor eltávoztak, és majd egykor szabad akarattal visszatérnek hozzá. Akaratukat hamisan kormányozzák, mert ellenfelem ért hozzá, hogyan tárjon vakfényeket szemük elé. Maga is álarcban dolgozik, és isteni tiszteletadást követel az emberektől. Minden jelenést ő visz végbe, ő az, aki a becsületes, jámbor ember valódi látomását a maga céljára kihasználja. Arra a hitre készteti a tömeget, mintha egy fölöttébb szent, tiszta lény nyilatkozna meg - aki azonban soha nem fog ily módon megnyilatkozni. De mindezt az emberek hinni akarják, és nem lehet őket ebben megakadályozni. Magam viszont mindig adok elég világosságot azoknak, akik vágyódva gondolnak a tiszta igazságra.
    Ne engedjétek zavarba hozni magatokat, mert ellenfelem egyéb dolgokat is tesz még, és célja a tömegek megnyerése lesz!
    Már ez is jel arra vonatkozóan, hogy ki van a szokatlan tevékenység, és jelenés mögött. Én mindig rejtekben dolgozom, és fényköveteim sem tolakszanak soha előtérbe. De az én tevékenységemre kevesen figyelnek, viszont ellenfelem megmozgatja az egész világot, és erről fel is lehet ismerni.
    Amen.

    B.D.Nr:3580. 1951.10.17-18.
    Csoda - Hamis próféták

    Ne engedjétek megtéveszteni magatokat, mert ellenfelem állandóan sötétséget akar terjeszteni körülöttetek, hogy elsötétítse a fentről való világosságot
    Megtévesztéssel és hazugsággal akar megfogni magának, hogy általa érzéketlenek legyetek a tiszta igazság iránt. A célja állandóan az, hogy ne lássatok tisztán, érzékeiteket megzavarja, még az Örök Istenség lényét elfátyolozza. Ehhez olyan eszközöket használ, amit nehezen lehet felismerni mint a Sátán vakfényeit – hacsak nem él valakiben a komoly igazság utáni vágy.
    Jámborságot színlel, az embereknek egy angyal fényruhájában érkezik. Az emberekben még él a ragyogás a pompa utáni vágy, és az isteni dicsőséget csak külső pompával párosítva tudják elképzelni. Isten dicsőségét színleli nekik ott, ahol könnyen hívő emberekre akad, és
    ez tetszésükre van. Tehát ezeken keresztül hazugságokat és tévedést terjeszt, és elsötétíti vele az emberek gondolkodását. Elfogadják a valótlanságot, és visszautasítják a tiszta igazságot amit szerény ruhában ugyan, de maga Isten vezet a Földre.
    Ezáltal a hazugság és tévedés sokkal hamarabb elterjed, mint az igazság, mert az emberek maguk akarják, és a tévedések terjesztői fedőkabátul mint Krisztus tanításának képviselői adják ki magukat, és ezért mindenhol elismerést kapnak. Mert a Sátán erőszakkal és furfanggal dolgozik. Azokkal az emberekkel szolgáltatja ki magát, akik nem vágyódnak komolyan az igazságra Ezek engedelmesek nekik, mert komolyan Istenre sem vágyódnak - aki pedig maga az Igazság. És így a Sátánnak a Sötétség Fejedelmének könnyű játéka van. Ember maradandót csak Isten segítségül hívásával tud létrehozni. Isten azt akarja, hogy lélekben és igazságban hívják, különben elzárja füleit. Ez pedig kizár minden külsőséget, minden ceremóniát, fényt és pompát – mert az igazi, a lélekben és igazságban végzett imát akadályozza.
    Aki a külsőségeknek figyelmet szentel, az nehezen állítja fel Istennel a belső kapcsolatot, mert ellenfele mindig odaáll közéje és Isten közé, eltereli a figyelmét, és érzékeit a külsőségekkel tartja fogva. Ezért Istent ne keressétek a ragyogásban és pompában, ne keressétek olyan környezetben, ahol a földi anyag jut teljes kifejeződésre - ott Isten ellenfelének van a
    területe, és azt eredményesen munkálja. Isten a rejtekben nyilatkozik meg, azon emberekben nyilatkozik meg, akik kicsinyek és szerények énjükben. Azokban nyilvánul meg, akik embereket toboroznak neki, mert kinyilatkoztatásai az egész emberiségnek szólnak – az egyes embert csak eszközként használja, akin keresztül az egész emberiséghez akar beszélni.
    Kinyilatkoztatásai elsősorban az igazság terjesztését, és akarata meghirdetését. célozzák, aminek követése meghozza az embereknek az örök boldogságot. A látnokok és próféták által is a világ végét hirdeti, és figyelmeztet a végidő jeleire. Isten akarata, hogy az emberiség értesüljön róla, senki ne mondhassa, hogy minden sejtelem és figyelmeztetés nélkül tört rá a vég. Ezek a látnokok és próféták mindig olyan emberek akiknek mély hitük és szeretetük van - különben Isten ellenfele választaná ki őket magának, hogy neki tevékenykedjenek. Ezért kell nagyon figyelni azok életvitelére, akik magukat Isten szolgáinak nevezik, hogy megfelelnek-e Isten akaratának, parancsainak. Ha igen, a kinyilatkoztatásoknak is hitelt lehet adni.
    Isten a csendben tevékeny, bár rendkívüli módon és nyilvánvalóan, de nem csodákkal, nehogy az embereket hitre kényszerítse. A külső látványosságot is kikapcsolja, mert nem a világi embereket akarja pompával és ragyogással megnyerni, hanem épp szívüket szeretné
    elfordítani a világ vakfényeitől. A nem természetszerinti tevékenységet is meg kell tudni magyarázni, különben hitbeli kényszerítést jelentene - és Isten ezt nem engedi meg magának. Ezért rendkívüli kinyilatkoztatásokat csak mélyen hívő emberek kapnak, úgy, ahogyan Isten szeretete őket méltányolja, és ki akarja magát általuk nyilatkoztatni. Nyilvános csoda azonban hitre késztetné az embereket, és ez nem volna szellemi fejlődés számukra, mert az Istentől való félelem a szeretetet soha nem tudja pótolni, amit az embernek éreznie kell, ha hozzám akar csatlakozni.
    Az éretlen embert a csoda csak félelemre készteti, de nem szeretetre. A Sátán viszont kihasználja az ilyen eszközöket, és az Isten iránti szeretetet akarja vele megakadályozni. Ott indul el akadálytalanul tevékenysége, ahol sok a bűnös, kevés a bensőséges ember, viszont sokan fordulnak világ felé. Ott is csak a jámborság fedőkabátja alatt jelenik meg. Homokot szór az emberek szemébe, hogy képtelenek legyenek a tisztánlátásra. Tehát befolyást gyakorol rájuk, amit még Krisztus hamis képviselői - azok az emberek, akik hivatva érzik magukat, hogy hirdessék Krisztus tanítását, meg is emelnek. Még maguk sem állnak eléggé az igazság talaján, hogy szét tudnák választani a tévedést az igazságtól, és mint ilyent eltávolítanák. Mert a Sátán hatalommal és furfanggal dolgozik. Isten viszont a szeretet, és az ő kinyilatkoztatásai csak szeretetet árasztanak, és szeretetre nevelnek. Ezt tekintsétek mértékadónak! Ahol a szeretetet tanítják és gyakorolják, ott van az igazság, mert Isten maga van ott. De ahol a világ fényei túlságosan világítanak, ott Isten ellenfele található. Az ő tevékenysége pedig a hazugság, amit Isten ellen irányít - bár fényruhában igyekszik fellépni. Az Isten felé forduló ember ennek ellenére felismeri álarcát, és hivatott, hogy óvja embertársait a hamis prófétáktól, akik mindig akkor lépnek fel, amikor az emberek nyomorban vannak, de ezzel csak előbbre viszik a szellemi nyomort, ahelyett hogy megszüntetnék. Isten így kiált az emberekhez: Óvakodjatok a hamis prófétáktól! Kihasználják a végidőt, hogy Isten ellen dolgozzanak, tehát az Örök Igazság ellen szólnak!
    Ámen.

    aranyviktor Creative Commons License 1999.08.27 0 0 1
    Miképpen értsük Jézus dicsőséges eljövetelét?

    Ehhez felolvasok könyvünk Bevezetőjéből egy részt, és ráhagyakozhatunk az itt jelenlévő Szentírás-szakértőre, Cabrejos Vidarte Miguel püspökre, aki az exegesis doktora és Lima segédpüspöke, és aki ezt a bevezetőt hitelesíti. E bevezetőben olvassuk: "További példát jelentenek erre a gyakran megismételt, első tekintetre talán meghökkentő mondatok, melyek azt állítják, hogy Szűz Mária Szeplőtelen Szívének diadala egybeesik Krisztus királyságának dicsőséges eljövetelével.
    E mondatokat természetesen a Szentírás fényénél (Jel 20, I-7) és az Egyház Tanítóhivatalával való egyetértésben magyarázzuk. Erre vonatkozóan figyelembe kell venni ll. János Pál pápa ismételt kijelentéseit a "Redemptor hominis" kezdetű első enciklikájában és más fontos dokumentumokban, amelyekben a Jézus második e jövetelét váró Egyház második adventjéről beszél. "
    Krisztus eljövetelét megszokott gondolatmenetünk szerint a parúziával azonosítjuk, amikor majd mint bíró jön el, mert ezt a témát eddig még nem fejtették ki teológiailag, hasonlóan más igazságokhoz, amelyekben annak ellenére hiszünk, hogy még nem fejtették ki teológiailag. - Egyes olyan üzenetek után azonban, amelyek arról beszélnek, hogy Jézus dicsőségben fog visszatérni erre a világra, az utóbbi időben készítettek teológiai kifejtést e témáról.
    Néhány évvel ezelőtt Spanyolországban kaptam egy könyvet egy teológustól, hogy fordíttassam le olasz nyelvre, de sajnos útközben elvesztettem a könyvet. Ebben a könyvben azt fejtegeti az író, hogy a Szentírásból és a korai egyházatyák írásaiból világosan látható, hogy Krisztus előbb dicsőségben fog eljönni e világba, hogy végül mint bíró fog eljönni.
    A Szentírás egyes részei kifejezetten eszkatológikus jellegűek - azok a részek, amelyek az utolsó ítéletről beszélnek. Mint például amikor az Úr így szól a jobbján állókhoz: "Mert éheztem és ennem adtatok ... amit ... eggyel is tettetek, velem tettétek" (Mt 25,35, 40). És ti, akik a balomon álltok, ti nem tettétek ezt velem, ezért - "távozzatok tőlem, átkozottak, az
    örök tűzre" (Mt 25,41)! Mert nincs többé idő, nincs többé világ.

    A Szentírás más részei viszont kifejezetten arról beszélnek, hogy Jézus ebbe a világba fog eljönni. Csak röviden utalok egyesekre:

    Először arra a részre, amelyet már fentebb említenem az 1978. december 24-i üzenetből: "Amikor az Emberfia e jön, talál-e még hitet a Földön?" (vö. Lk 18,8). Mert kedves Testvéreim, ha hitet akar találni ezen a Földön, akkor el kell jönnie erre a Földre! Mert az utolsó ítéletkor megszűnik a Föld, és ítélet következik, a Paradicsom vagy a pokol,
    de a Föld eltűnik. Ha az Istenfia azért jön el, hogy hitet találjon a Földön, akkor a Földre kell eljönnie.
    És egy másik részre is utalok, amikor Jézus a főpap előtt áll: "...látni fogjátok egykor, hogy az Emberfa ott ül a Mindenható jobbján és eljön az ég felhőin" (Mt 26,64), valamint arra a részre, amelyben Jézus mennybemeneteléről van szó:
    "Galileai férfiak, ...mit álltok itt égre emelt szemekkel? Ez a Jézus, aki közületek felment a mennybe, úgy jön el ismét, ahogy a szemetek láttára a mennybe szállt" (Apcsel 1,11). Látták azonban, "amint egy felhőn felemelkedett és az eltakarta Őt szemük elől" (vö. Apcsel 1,9).
    Hasonlóképpen fog visszatérni is az ég felhőiben. Amíg vannak felhők, addig nem következik be az utolsó ítélet - Krisztus tehát a felhőkben jön el erre a Földre...

    És azután, kedves Testvéreim, igen nagy jelentősége van annak, hogy a Jelenések Könyvének fent említett része (Jel 20) nagy üldözésről beszél. Ez üldözés alatt sokakat megölnek. A végén azonban meg lesz törve a Sátán hatalma, mert meg lesz láncolva és a mélységbe lesz taszítva. A Szentírásban olvashatjuk: az angyal "bezárta (a poklot) ..., hogy a (sárkány). félre ne vezesse többé a nemzeteket" (vö. Jel 20,3). Ennélfogva meg lesz törve a Sátán hatalma. Életre kelnek mindazok, akiket azért öltek meg, mert nem imádták a vadállatot és bálványképét, hogy Krisztussal uralkodjanak.

    Ez nem kiagyalt teológia, hanem a Szentírás! - És ez lesz az első feltámadás. Hogy miért az első? Mert a második feltámadás minden emberre egyaránt vonatkozik. Az első feltámadás csak egyeseket érint, azokat, akik vértanúként haltak meg, ők feltámadnak, hogy uralkodjanak. A második feltámadás mindenkire vonatkozik, egyesekre, hogy
    uralkodjanak, másokra pedig, hogy a kárhozatra jussanak - az utolsó ítélet után. Az ezer évet (az ezres számot) természetesen csak jelképes kifejezésként értelmezhetjük. De emellett az időmeghatározás mellett megmarad a tény, ami világosan le van írva: Krisztus fog uralkodni, miután megtörik a Sátán hatalma és ártalmatlanná lett téve. Ezt a Szentírás mondja!

    (P. Hermann Netter megjegyzése: A Szentírás német kiadásában ("Die Bíbel, Einheitsübersetzung" - "A Biblia, egységes fordítás") az 1402. oldalon a Jel 13,11-17 rész lábjegyzetében ez áll: "A Jelenések könyvében a szárazföldi vadállat a tengeri vadállat megbízottja. "Hamis prófétának" nevezik ( 16,13, 19,20, 20, 10, vö. Mk 13,22, 2 Tessz. 2,9)."
    Ebből a megjegyzésből szinte biztosnak látszik, hogy a "hamis próféta" "a bűn emberével" (2 Tessz 2,3 és 2,8), az Antikrisztussal azonosnak tekinthető. Hasonlítsuk össze a Jel 19,20 részt ("De ezek elfogták a vadállatot és vele együtt a hamis prófétát: ...Mindkettőt elevenen a
    kénkővel égő tüzes tóba vetették.') a Jel 20,10 résszel ("Az ördögöt, aki félrevezette őket, kénkővel égő tüzes tóba vetik, ahol a vadállattal és a hamis prófétával gyötrődni fog'). Ebből következik, hogy a "hamis próféta" nem majd csak a világ végén lesz a kénkővel égő tüzes tóba vetve. A hatalmat nem a világ végén - az Úr megjelenésekor, hanem már a világ vége előtt elveszik tőle, mert ezt olvassuk a 2 Tessz 2,8 versében: "Akkor majd megjelenik a gonosz, akit az Úr Jézus elsöpör szája leheletével és megsemmisít jövetelének és (megjelenésének) tündöklésével. "
    (Tehát az Úr még a világ vége előtt megjelenik és eljön.)

    Mit mond erről az Egyház Tanítóhivatala?

    Kedves Testvéreim, felolvasok néhány részt abból, amit jelenlegi pápánk mond. Ebből láthatjuk, hogy állításunk nemcsak a Szentírással egyezik, hanem az Egyház Tanítóhivatalának véleményével is:

    A Szentatya beszédéből, melyet Kanadában, Edmontonban 1984. szeptember 17-én mondott:

    "Isten békéje legyen velünk itt, Kanadában és mindenhol! Bárcsak ismét csókot váltana az igazságosság és a béke (vö. Zs 84(85) 1 D) a második évezred végén, ami bennünket Jézus dicsőséges eljövetelére készít fel. "

    A nagy Világifjúsági Találkozón 1993-ban az AEÁ-ban, Denverben mondta a Szentatya Szűz Mária mennybe felvétele ünnepének vigíliáján: "Urunk, Jézus Krisztus, hálát adunk Neked ígéretedért: Én azért jöttem, hogy életük legyen és bőségben legyen (Ján 10,10). A nyolcadik Vi1ágifjúsági Találkozó fiataljai szívből hálát adnak Neked, Maranatha! A világ minden tájáról való fiatalok találkozóján itt, a denveri Cherry Creek State Parkból kiáltunk Hozzád: Maranatha! Jöjj el, Uram Jézus! (Jel 22,20)."

    Másnap így szólt a pápa 500 000 fiatal előtt:
    "Ennek a zarándoklatnak folytatódnia kell! ... Folytatódnia kell az Egyházban, miközben a harmadik keresztérv évezredre tekint. Ezért ennek az ~ ádventnek a reménység és várakozás pillanatának kell lennie egészen az Úr Jézus dicsőséges eljöveteléig... "
    Ha az Úr eljövetelére még tízezer évet kellene várnunk nem lenne olyan jelentős, hogy már most erre az eljövetelre készüljünk. A pápa kijelentésének csak akkor van értelme, ha az Úr hamarosan eljön.

    És végül az utolsó rész. 1995-ben Mamilában az utolsó Világifjúsági Találkozón (1995. január 15-én) azt mondta a pápa:
    "Isten, aki bennetek, a Fülöp szigetek népében négyszáz ével ezelőtt e művet megkezdte - más népeknél több vagy kevesebb évszázada -, teljesítse is be azt a mi Urunk, Jézus Krisztus napján! (vö. Fil I, 6). Ámen.
    E szavakkal és nektek szóló szívből jövő kívánságommal fejezem be a mi Urunk Jézus Krisztus napjának végén. Jézus Krisztus! Jézus Krisztus!
    Amen!"
    Kedves Testvéreim, ti értitek, miképpen kell érteni "az Úr napját". Tehát összhangban vagyunk a Szentírással és az Egyház Tanítóhivatalával, ha azt hisszük, hogy az Úr eljön dicsőségben erre a Földre. Meg kell azonban nyílunk erre az új perspektívára! Nemrég kérdést intéztek a Hittani Kongregációhoz: Miképpen kell érteni Jézus dicsőséges eljövetelét? Mint az utolsó ítéletre való eljövetelt vagy még e Földre való eljövetelt? A válasz így hangzott: Ezzel a témával kapcsolatban még sohasem nyilatkozott hivatalosan az Egyház.
    Ezért lehet akár az egyik, akár a másik felfogást képviselni... Fölvázoltam előttetek az okokat, hogy a Szentírással és az Egyház Tanítóhivatalával egyezően miért képviseljük mi a második felfogást: Mert Krisztus dicsőséges eljövetele még ezen a Földön fog megtörténni. E ponthoz érve jó, ha megkérdezzük, milyen kísérőjelenségei lesznek Krisztus eljövetelének. Közülük sok igen szép. Felsorolom ezeket. Előbb azonban még van fontos észrevételem:

    Milyen lesz Krisztus második eljövetele?

    Krisztus a Paradicsom dicsőségében él. Ha újból eljön, az az Ő létének dicsőséges megnyilvánulása lesz - tehát DICSŐSÉGBEN jön el.
    Itt most tekintsünk el egyes gyermekes, exaltált látnokok magyarázataitól, akik azt állítják, hogy ha Jézus eljön a dicsőségben, akkor itt vagy ott (egy bizonyos helyen) fog megjelenni, ebben vagy abban a személyben fog élni ... vessük el ezeket!

    Ha Krisztus megjelenik dicsőségben, az Krisztus dicsőséges megnyilvánulása lesz - Testvérek, próbáljuk ezt megérteni!
    Tehát mit fog Krisztus eljövetele kinyilvánítani? Krisztust a Paradicsomban. Eljön újból, ahogy egyszer már eljött emberi természetben. Relatív módon jön el újból, mert Jézus istenségében - és természetesen emberségében is - már jelen van az Oltáriszentségben. Újból eljön, dicsőségesen ki fogja magát ennek a világnak nyilatkoztatni és elhozza országát erre a világra.
    KRISZTUS A KÖVETKEZŐ REMÉNYTELJES ESEMÉNYEKET HOZZA MAGÁVAL ELJÖVETELEKOR
    És Krisztus második eljövetele a következő eseményekkel fog egybeesni:
    1.) Végre beteljesedik az imádság, amit Jézus nekünk a Miatyánkban tanított: "Legyen meg a Te akaratod, amint a mennyben, úgy a Földön is! "Valamennyi teremtmény tökéletes módon fogja teljesíteni Isten akaratát.
    2.) A második pünkösddel fog egybeesni.
    3.) Ez lesz az isteni irgalmasság legnagyobb csodája, vagy más kifejezéssel Jézus irgalmas szeretetének diadala, ami új korszakot nyit a világ számára, új civilizációt, hogy végre megismerjük a szeretet civilizációját.
    4.) Szűz Mária Szeplőtelen Szívének diadala különösképpen egybe fog esni Jézus dicsőséges eljövetele által Jézus eucharisztikus országának eljövetelével.

    Ad 1: Az örök Atya akaratának tökéletes teljesítése
    Jézus a következőket tanította nekünk a Miatyánkban - drága Jézus, már 2000 éve ismételjük! - Jézus, Te tanítottál rá, de imánk még túl gyenge volt és nem hozott valóban gyümölcsöt - mire is tanítottál tulajdonképpen, mit kell kéműnk? - "Mi Atyánk, aki a mennyekben vagy, szenteltessék meg a Te Neved - szenteltessék meg - jöjjön el a Te országod, legyen meg a Te akaratod!
    Kedves Testvérek, az Atya megdicsőült, amikor megalkotta a világmindenséget. A gonosz lélek a bűnnel sötétségbe bontotta a teremtést. Krisztus megvált minket megváltó cselekedetével a szenvedés útja által- ez a történelmi Krisztus. A misztikus Krisztusnak is végig kell járnia a szenvedésnek ugyanazt az útját, hogy személyesen együtt munkálkodjon a nagy ajándékon, amit ő a megváltás által kapott.
    Ehhez azonban még valamit hozzá kell tennem:
    Jézus végleges győzelmét feltámadása által aratta a Sátán felett, Jézus végleges győzelmét a Sátán felett dicsőséges eljövetelekor az fogja jelenteni, hogy tejesen meg fog törni a Sátánnak e világ fölött lévő hatalma, úgy hogy e világ el tudja majd fogadni Krisztus országát és újból tökéletes módon tudja majd dicsőíteni az Atyát, miként a teremtés kezdetén. Ezért fog Krisztus eljövetele az Aura tökéletes megdicsőülésével egybeesni. Vajon nem kellene Krisztus országának eljönnie, amiért már kétezer éve imádkozunk? El fog jönni az Atya tökéletes megdicsőítésére. Ha el jön Krisztus országa, az minden teremtményt arra késztet, hogy tökétes módon megtegyék Isten akaratát... Mert a Sátán volt az első, aki megakadályozta, hogy az isteni akarat tökéletesen beteljesedjék. Miből állt győzelme a földi paradicsomban? Rábírta az ősszülőket, hogy azt válasszák, ami ellenkezett az Atya
    Akaratával.
    "A kert fáinak gyümölcséből ehettek, csak a kert közepén álló fa gyümölcséből nem."(vö. Ter 3,2-3) De tudjátok, hogy az átkozott kígyó elcsábította ősszüleinket. De nyugodjatok meg, mert feje össze lesz tiporva - a Szentatya mondta, hogy az Asszony ivadéka által fog ez megtörténni, - vagyis Krisztus Szűz Máriában, Szűz Mária Krisztusban, az Anya a Fiával egyesülve, a Fiú az Anyával, ezért az is az Anya lesz, aki a kígyó - fejét eltiporja.
    Drága Anyám (Gobbi atya a Szűzanya szobra felé fordult, amely mellette állt), bocsáss meg, de nekem nem tetszik, hogy itt a kígyó, az viszont tetszik, ha a kígyó fejére taposol - taposs rá! (Taps)

    aranyviktor Creative Commons License 1999.08.27 0 0 0

    Egy másik asszonytól kaptam egy olyan kinyilatkoztatást, amely a Mária jelenéseket, kinyilatkoztatásokat "szemfényvesztésnek" minősíti. Mi a helyes, meglátásotok szerint?

    B.D.Nr:4322 1948.06.03.

    A Fatimáról szóló olvasmány után

    A démonok játéka, amikor különféle jelenések által megzavarják a könnyen hívő emberek tisztánlátását. Ezek hazugságok és tévedések terjesztését szolgálják, csak arra valók, hogy a fennálló tévedéseket megerősítsék, és az embereket a helyes, egyenesen hozzám vezető útról eltérítsék.
    Egy szellemben felébredt ember könnyen átlátja ezt a játékot, de nehéz annak, aki már valami tévtanításhoz ragaszkodik, és vak vezető vezeti, akinek magának sincs ismerete és nem kívánja az igazságot, hanem az átvett szellemi értékkel megelégszik anélkül, hogy annak eredetét kivizsgálná. A különféle hamis fogalmakból a tévtanítások láncolata tevődik össze, és akik ilyeneket képviselnek, azoknak minden eszköz jó hogy megerősítsék ezeket a tévtanításokat. Törekedésük nem az, hogy világosságot vigyenek, hanem hogy az emberek megmaradjanak szellemük sötétségében. Ez igen nagy igazságtalanság - ezért mindig melléjűk adom tiszta tanításom képviselőit, akik fellépnek a tévedés ellen, és megpróbálják felvilágosítani az embereket.
    Kinyilatkoztatásaim soha nem történnek olymódon, hogy kiskorú gyermekeknek adnék kinyilatkoztatást akaratomról, mert minden kinyilatkoztatásnak az a célja, hogy mindenki áldására elterjedjen. Én csak egy szájat veszek ahhoz igénybe, hogy általa minden emberhez beszéljek. Hallgatást sem parancsolok soha már azoknak, akik engem kívánnak hallani, hanem feladatul adom nekik, tegyék ismertté akaratomat az emberek között. Akaratom az,
    hogy az emberek szeressék egymást és a szeretet által üdvösségre jussanak. Ha akaratomat nem teljesíti, tökéletlen marad, nem szabadul meg a rátapadó bűn-adósságtól, amelyet szeretetlensége által folyton nagyobbá tesz.
    Egy másik ember soha nem veheti a bűnös helyett a vétkét magára, hogy megszenvedjen érte. Mert Jézus azért halt meg a kereszten, hogy az emberiség bűn-adósságát magára vegye, és megváltsa tőle. Az ember részese lehet ugyan Krisztus megváltó tevékenységének, amennyiben példaszerű szeretetben-élésével mint példakép terjeszti Krisztus szeretet tanítását és felébreszti az emberekben a szeretetet. Továbbá az Evangélium közvetítésével a tévedésben lévőknek tiszta igazságot adhat, mert az igazságot mindenki magában hordja
    aki a szeretetet éli.
    Szeretetteljes szívvel embertársának erőt adhat a maga könyörgésével - de az illető akaratilag legyen kész az erőáramlás felvételére. Mert minden ember maga felel a lelkéért, ezt nem lehet levenni róla, különben kérdéses lenne igazságosságom - és egyszerre minden ember megváltást kapna, mert a világosság szerető lényei a maguk világosságát és szeretetét folyton a szerencsétlen megváltatlanok felé fordítják, és ez az erő valóban elég lenne, hogy minden embert üdvözítsen.
    Minden egyes embernek magának kell eltalálnia hozzám. Fel kell ismernie, hogy bűnös, és meg kell próbálnia hogy megszabaduljon bűneitől. Le kell vezekelnie – még ha örökkévalóságokig tart is - vagy tudatosan elismerni Jézus Krisztust és megváltó tettét, és bűnei bocsánatát kérni tőle.
    Az ember szeretete kikönyörögheti annak megtérését akiért imádkozik - de csak annyira, hogy az messzemenő támogatást kap szellemi részről, és olyan élethelyzetekbe kerül a világosságbeli lények által, hogy ha akar, megváltozhat. Gondolatait olyan emberekre irányítják, akiknek az életvitele helyes, tehát minden módon melléje állnak hogy lelke érlelődjön, több erőt szerezzen - és ezeket mind az érte való könyörgés hozza
    meg neki. De hogy ezt a kapott erőt hogyan hasznosítja, az egyedül az akaratától függ. Téves felfogás, hogy bűneiért a szerető földi testvérei bűnhődnek majd. Mindez tanításom félreértését jelzi, amit egykor teljes tisztaságban kaptatok, de sokszorosan eltorzította az emberi téves elképzelés. Ahol a könyörgésnek a szeretet az indítéka, az eredmény nem marad el - de a kihatása más.
    Mert minden embernek magának kell bűneiért felelősséget vállalni. Ezért folytonos megtévesztés, amikor természetfölötti lényekről tudósítanak. Ezek a tudósítások nem bírják el a komoly kivizsgálást, és soha nem hozhatók összhangba az általam Földre vezetett igazságokkal. Démoni elvakítás az egész, ami jó táptalajra talál a könnyen hívő embereknél, és a félrevezetett gondolkodásúaknál. Mert ahol én megjelenek, ott nincs pompa és
    ragyogás - de felismerhető vagyok mindenkinek, aki fel akar ismerni, és jó és tiszta a felfogása.
    Ámen.

    B.D.Nr.7460. 1959.11.21.

    A Sátán tevékenysége, mint a világosság angyala

    Az utolsó időben a Sátán minden eszközzel küzd, hogy a lelkeket megszerezze - és ezzel elveszítse. Trükkje: a lelket tévedésbe kergeti, hogy azt higgye, a helyes úton van. Közben az utakat úgy összezavarja, az emberek észre sem veszik, hogy az a mélységbe vezet. De mindez azért lehetséges, mert az emberekben nincs komoly vágyódás, hogy a magasba vezető utat megtegyék. Megelégszenek annyival, ha azt mondják nekik: "Ez az út a magasba vezet." Viszont maguk nem elég éberek mert akkor észrevennék: ez az út lefelé visz!
    Ellenfelem sokféle eszközt használ a megtévesztésre. Ezek mind eltérnek az igazságtól, és a csalások, és megtévesztések egyetlen gombolyagját képezik. Viszont az álcázásuk olyan jó, hogy nagyon ébernek kell lenni hogy az ember elkerülje!
    A megtévesztések közül a legjobbnak tűnik neki Jézus édesanyja - akit először előtérbe helyez az embereknél, hogy aztán tisztelete és dicsőítése közben elfelejtsék az ember tulajdonképpeni földi célját, vagyis azt, hogy MAGÁVAL JÉZUS KRISZTUSSAL KERESSEN KAPCSOLATOT, MERT EGYEDÜL TŐLE FÜGG AZ EMBER LELKÉNEK MEGVÁLTÁSA.
    Tehát látszatra egy helyes szeretet-megnyilvánulást visznek végbe Jézus édesanyja iránt. De ennek kihatásai vannak, amiket el akar érni a Sátán! Azt ugyanis, hogy ezzel CSÖKKENJEN A SZERETET A MEGVÁLTÓ IRÁNT - AKI EZZEL MINTEGY HÁTTÉRBE KERÜL.
    A földi életidő annyira rövid, hogy a cél elérése nem viselhet el kerülőutakat. Viszont az emberel hosszú kerülőutakat tesznek, AMELYEK NEM VEZETNEK A NAP MINDEN ÓRÁJÁBAN JÉZUS KRISZTUSHOZ, HOGY NÁLA MENEDÉKET KERESSENEK.
    A hozzá való kapcsolódás annyira fontos, hogy azt nem lehet elég sokszor megtenni. Jézus anyjának minden megdicsőítése már ez okból is eltérést jeleni a tulajdonképpeni élettörekvéstől. Isten ellensége ezt a kapcsolatot akarja minden eszközzel megakadályozni
    Ez akkor sikerül neki a legjobban, ha az emberek gondolatát minél inkább Máriára irányítja. És ez a szokatlanjelenések által lehetséges is. A jelenések előidézője, amennyiben a fény angyalának az álarcában láthatóvá válik azoknak az embereknek, akik KÜLÖNÖSEN ALKALMASAK A TERMÉSZETFÖLÖTTI DOLGOK ÉSZLELÉSÉRE.
    A jelenések alkalmával megmond olyan dolgokat, melyeket felismert mint jövőbeli eseményeket. Ezzel hitelesség benyomását kelti - holott ez csak egy álcázás, hogy annál nagyobb zavart keltsen. És mindig a manőver titokzatosság kabátjába bújik, mindig rejtett dolgokat említ, és gyakran megtiltja a nyilvános közreadást. Ekkor ugyanis hazugságai felismerhetővé válnának. Mindig csak rejtett nyilatkozatokat ad, mert nincs pontos ismerete. Világos pillanataiban felismeri az idő komolyságát, amikor elveszik tőle a hatalmát. De nem tudja abbahagyni, hogy ne követeljen magának tiszteletet és dicsőséget! Ezt az álcázott fényjelenség száján keresztül teszi, amennyiben templom, vagy oltár építését követeli, ahol neki hódolnak - mert ilyen jelenségek mögé rejtőzik. Egy nem jó szellem felismerésének legbiztosabb jele, hogy megköveteli, adjanak neki a világ nyilvánossága előtt tiszteletet
    Egy igazi, a világosságból való lény mindig Jézus Krisztusra utal, mindig az Ő Megváltó Művét említi. Soha nem követel külsőségeket - templom, vagy oltár építését, hanem az embereket arra tanítja, szeretettel önmagukat alakítsák át Isten templomává
    Az igazi világosságbeli szellem rejtett utalásokat nem tesz, hanem kihirdeti, amit minden embernek tudnia kell: közel a vég, és az emberek változzanak meg! Az igazi világosságbeli lény nem követel órákig tartó forma-imát, hanem arra indítja az embereket, lépjenek Jézus Krisztussal eleven kapcsolatba, mert az üdvösséget csak nála lehet keresni, és általa megtalálni. /Ján. 19,6-7./
    Tehát az emberek ne vegyék komolyan az ilyen jelenéseket. Ezek csak emberek által feldíszített események. Egész primitíven jelentek meg, és csak azután lettek szokatlan élménnyé alakítva. A talaj jó volt mert ezek az emberek már túl mélyen belegyökeresedtek a
    maguk "Isten-anya tiszteletükbe" és ezért már apró események is lázasan dolgoznak bennük
    és megteremtették az alapot, hogy mindig valószínűtlenebb dolgokat is elhiggyenek.
    De ezek semmi esetre sem valódi isteni-szellemi jelenségek, hogy megerősítenék a Mária tiszteletének hitét az emberekben. Ő NEM AKAR FIA - JÉZUS KRISZTUS ELÉ LÉPNI, ha valamikor meg is jelenne, állandóan Jézust, és Megváltó Művét akarná kihangsúlyozni
    Mert az embernek az a célja - és az is marad - hogy Jézus Krisztusban egyesüljön Istenével
    A nap minden órájában erre kell törekedni, mert ez az egyetlen helyes út, ami az örök boldogsághoz vezet.
    Amen.

    aranyviktor Creative Commons License 1999.08.27 0 0 topiknyitó
    Kedves barátaim!

    A Mária üzenete a világnak c. topicra reagáló asszonyka elküldött egy olyan füzetet, melyben Mária Szeplőtelen Szívébek diadaláról van, mely szerinte az igazi kinyilatkoztatás.
    KRISZTUS DICSŐSÉGES ELJÖVETELÉRŐL
    Stefano Gobbi atya beszéde San Marinoban 1996 jún.24-én.
    Magyar nyelvű kiadás:
    TESTVÉRI SZERETETSZOLGÁLAT ALAPÍTVÁNY
    2501 Esztergom, Pf.: 252.

    KRISZTUS DICSŐSÉGES ELJÖVETELÉRŐL Stefano Gobbi atya beszéde San Marinóban 1996. június 24-én.
    Ez a fordítás a német eredetiből készült.
    Az ez évi Nemzetközi Papi lelkigyakorlatokon kb. 300 pap és 25 püspök vett részt. Eljött "a Máriás Papi Mozgalom bíborosa" is, ahogy az ecuadori Echeweria bíboros magát humorosan nevezi. - De hagyjuk Gobbi atyát szóhoz jutni.
    "Kedves Testvéreim, mi Szűz Mária Szeplőtelen Szívének diadalára vagyunk kiválasztva. Ezért hívta életre a Szűzanya az Egyházban a MÁRIÁS PAPI MOZGALMAT, és minket, papokat hívott meg arra, hogy részt vegyünk ebben a Mozgalomban, hogy mi legyünk Szeplőtelen Szíve diadalának eszközei a világban.
    Miképpen lehetünk e diadal eszközei?
    Szűz Máriának a mi életünkben kell diadalt aratnia. Ennek meg-valósítására azt kéri ajánljuk fel magunkat Szeplőtelen Szívének, hogy anyaként léphessen be papi életünkbe. Akkor majd átalakít, hogy egyre
    inkább Jézus Szentséges Szíve szerinti papokká tegyen bennünket. Szeplőtelen Szíve akkor arat diadalt bennünk, ha majd hasonlónak lát minket Fiának, Jézusnak Szívéhez.
    A Szent Szűz a cönákulumot kéri tőlünk annak érdekében, hogy támogatni tudjon ezen az úton, a Szentlélek pedig átalakíthasson minket. Üzenetein keresztül alakít át minket. Az üzenetek segítséget jelentenek, amit az Istenanya azért ad, hogy Szeplőtelen Szívének tett felajánlásunk szerint tudjunk élni, és hogy ez a Szív diadalt arathasson életünkben. Ha már a mi életünkben diadalt aratott, akkor válhatunk majd mi is az
    Ő Szeplőtelen Szíve diadalának eszközévé a világban.
    E gondolatok vezetnek minket JÉZUS DICSŐSÉGES ELJÖVETELÉNEK fő témájához
    Hol arat diadalt Szűz Mária Szeplőtelen Szíve?
    Az Ő Szeplőtelen Szíve egyedül Krisztus dicsőséges diadalában arat diadalt. Ez olyan téma, olyan elmélkedés, melyről csak aggodalommal szólhatok. Mert új ez a téma, amit én magam is meglepetéssel fedeztem fel az üzenetekben, melyeket az Istenanya nekem kinyilatkoztatott.
    Érthető, hogy nem voltam erre a szempontra felkészülve. Teológiai képzésem során nem ragyogott fel előttem ez a szempont, hogy Szűz Mária Szeplőtelen Szívének diadala Jézus dicsőséges eljövetele által valósul meg.
    Kedves Testvérek, pedig ez világos, és ezt a Szűzanya szembetűnően kifejezte üzeneteiben. Utánanéztem az első üzenetektől kezdve, hogy mikor jelezte először az Istenanya ezt a témát, és megállapítottam, hogy már az első üzenetekben is érintette.

    Már 1975. december 24-én, tehát 21 évvel ezelőtt (!) mondta a következőket:

    "Ne féljetek: miként egykor nektek ajándékozta Szívem az Üdvözítőt, úgy fogja ezekben az időkben nektek ajándékozni Szeplőtelen Szívem az Ő üdvösségének örömét. A szent éj gyümölcsének hamarosan örülni fog az egész világ, amelyet átjár a sötétség, és amelyet elszakítottak Fiamtól.
    Szeplőtelen Szívem diadala akkor valósul meg, amikor szegény eltévelyedett fiaim szívében és lelkében tara megszületik Jézus.
    Csak legyen bizalmatok, és ne kerítsen hatalmába sem az aggódás, sem a csüggedés! A reátok váró jövő fényes hajnalhasadás lesz az akkorra már megtisztult világ számára. "

    Jézusnak az emberi szívekben való újjászületését különösen az 1978. december 24-i üzenet tárgyalja és világosítja meg. És ez a téma mindig újra felbukkan. Az utolsó üzenetek is ezt a tényt ismétlik kitartóan. Ezért nem tagadhatjuk, hanem el kell gondolkodnunk rajta, vagyis meg kell keresnünk indítóokait és feltárnunk azok előtt, akik ezt tőlünk várják - tekintettel arra a reménységre, ami bennünket eltölt -, ahogy a Szentatya mondja.
    Térjünk vissza az 1978. december 24-i üzenetre, amelynek címe éppen. "Az Ő második eljövetele".
    "Az elsőhöz lesz hasonló második e jövetele is, szeretett fiaim. Ahogy ezen az éjszakán megszületett, úgy fog visszatérni Jézus dicsőségben, mielőtt végül e jön az utolsó ítéletre, amelynek órája még rejtve van az Atyatitkai között.
    A világ teljesen be fog burkolózni az istentagadás sötétségébe, az Ő makacs visszautasításába, a szeretet törvénye elleni lázadásba. A gyűlölet fagyossága ismét elhagyottá teszi a világ utcáit. Így szinte senki sem lesz képes az Ő fogadására.
    A nagyok alig fognak emlékezni rá, a gazdagok bezárják előtte az ajtót, és övéi is igen el lesznek foglalva önmaguk keresésével, önmaguk érvényre juttatásával...
    Amikor az Emberfia e jön, talál-e még hitet a földön? Váratlanul fog eljönni és a világ nem lesz kész eljövetelére. Ítélkezni jön, amelyre az ember nem készül föl. Miután legyőzte és megsemmisítette ellenségeit, el fog jönni, hogy megkezdje uralmát a világban.
    A Fiú második e jövetele is Édesanyja által valósul meg számotokra. Ahogy az én szűzi méhem szolgált arra, hogy az Atya Igéje e jusson hozzátok, úgy szolgál majd Szeplőtelen Szívem Jézusnak arra, hogy eljöjjön és uralkodjék köztetek. "

    Mit jelent a diadal?

    Ehhez a ponthoz érve a következőket kell megfontolnom, kedves Testvéreim:
    Az Istenanya Szeplőtelen Szíve diadaláról beszélt. Kifejezetten a "DIADAL" szót használta abban az évszázadban, amelyben mindent elkövetnek az Egyház triumfalizmusa ellen. Az Istenanya a DIADAL szót használja és nem az "öröm" vagy a "vigasz" szót
    A diadal nemcsak az öröm teljessége. A diadal olyan öröm, amilyekben annak ellenére hiszünk, hogy még nem fejtették ki teológiailag. valamely nagy győzelem lehetőségét veti fel.
    Felteszem tehát a kérdést! Hol juthat diadalra a Szeplőtelen Szív, az anyai Szív? - Egyedül Fia
    diadalában! Mit mond a Szentírás Jézus második eljöveteléről? Ha a Fiú nem arat diadalt, az Édesanya Szíve sem jut diadalra. És mit jelent a diadal? A nagy győzelem tetőfokát. Csak ha a Fiú kivívja nagy győzelmét, akkor fog Szűz Mária Szeplőtelen Szíve is diadalt aratni. És
    Krisztus akkor fogja végső győzelmét kivívni, amikor eljön dicsőségben.

    Ebből megértem, mit jelentenek Szűz Mária szavai az üzenetekben, hogy Szeplőtelen Szívének diadala egybeesik Jézus dicsőséges eljövetelével.

    Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!