Full detail és demo1 mellett ez bizony elég korrekt eredmény, single player játékra elég gyors lenne a cucc. És minimum részletesség mellett meg 50 fps-t bír... Csak egy Ultra TNT2 nyomhatja le. 375-ös gépen aligha megy akármi is ennyit...
Hmmm..
1024*768-ban csak 24fps-tud a g400 egy pII 450-en?
Akkor lehet, hogy megsem ezt veszek. Eredetileg egy 16megas g400 vagy tnt2-t akartam (V770). A gepem pII 333 (375-on). Van valakinek teszteredmenye ilyen vagy hasonlo configon a fenti 2 kartyaval quake3 alatt?
G400-on istencsászárul néz ki, részben a 32 bit, részben az embertelenül jó minőségű RAMDAC miatt.
Ha nem látod a 16/32 bit különbséget, akkor vagy rossz a monitorod, vagy rossz a szemed... lőjj ki pl pár rakétát, oszt nézd meg a füstjüket.
TNT1 memóriasebessége gyökérke, emiatt lassul a szentem.
Nekem PII-450/G400 32MB mellett 800*600, high detail, minden bekapcsolva STB mellett 32,7 fps 32 biten, tuningolva 150/200-ra 34. Ellenben 1024*768-ban már 23,9 illetve 28, ami igen korrekt.
Ha kicsit variálok a beállításokkal, akkor pedig 48 fps-ig megy fel 800*600-ban, ami már megfelel multiplayerhez is.
Köszi a hozzászólást. A 3. pont volt a lényeg. Ja és 1.08-t használok. Egyébként, ha valakit érdekel Q3test demo 1 : Celeron375, Asus TNT 800*600 16 bit: 35,4 fps / 32 bit 15,1 fps. Hát ez tényleg nem sok, de én sehol nem látok különbséget a két színmélység között. G400-zal nézte már valaki?
Gondolom az 1.05-0s verzi=d van, az csinál ilyet...
1. Miután apply-oltad, lépj ki, és indítsd el újra, ettöl megjavul
2. Szerezd meg az 1.08-as verziót
3. A desktop is legyen truecolorban
4. TNT1-en elég lassú lesz azért a 32 bit...
Egyszerű. A Riva TNT-k 128x128x42-es maszkokat használnak a képek megejelenítésére a rájuk integrált memóriában, miközben az AGP buszon csak 123x100x130-as kép mehet ki. Namármost. Ha összeszorozzuk a két értéket, majd vesszük az egész buszfrekvencia alapú logaritmusát, világosan látni fogjuk, hogy a kártya hűtése nem megfelelő ekkora teljesítmény leadásához.
A Q3 viszont mindenképpen megpróbálja átnyomni a 32 bites képet, csak éppen a Rivának van még egy gyengéje: nem használja a Rushmoore féle paitásbitet. Ennek az lenne a lényege, hogy minden 13. bit után átnyom két paritás bitet is, amit jelenleg csak a Voodoo Banshee 3-as támogat, az is csak a 4.5 (rev. 1363) driverrel, linux alatt.
Miért van ez így? Az Id Soft. híres arról, hogy mindent támogat, csak a 3d-s gyorsítókat nem.
Ennek megoldására az egyik legjobb módszer a most már minden jobb helyen kapható folyékony hélium keringető rendszer, mely egyszerre hűti a procit (CPU) és a 3d kártya prociját.
A másik módszer, hogy egy Y kábellel meg egy buszkábellel kösd össze az AGP csatit a mákdarálóval és a kábel másik végére kösd rá a monitort. A kártya elhanyagolható apróság, semmi szükség rá, csak a képet rontja.
Asus TNT-vel, ha átkapcsolom a 16 bites textúrákat, és a renderelést 32-re annyira lelassul, hogy lefagy az egész. Volt valakinek hasonló tapasztalata?