egy fuvolista barátom szerint nem olyan nagy szám. Al Di Meola pediglen 15e eurót kapott az első fellépésért, valszeg a másodikért is hasonlót. maga a nő az általa adott interjúk alapján nagyon szimpatikis egyébként, de tény, hogy sokat lendít a karrierjén, hogy 1 szép, fiatal, szőke nő.
Nekem legjobban a Crossover lemeze tetszik, de tényleg fantasztikus, amit ki tud hozni abból a hangszerből! (Olyan, mint Wienand Gábor, vagy Kovács Béla klarinéton! Bocsi, kicsit hazabeszéltem....)
nem lomboztal le, engem H.E. azert erdekel, mert rendesen vegyiti a komolyzenet a modernnel, jazz elemekkel, latinnal. A Spanish Nights es a Crossroads albuma szerintem magaert beszel.
Nekem nagyon bejon.
Amit pedig a Malek Miklossal a Carmenen dolgoztak, az nem semmi. Akinek Al di Meola neve mond valamit es megtudja, hogy a mester allitolag azonnal elvallalta a felkerest (es immar masodszor is) Budapestre utazott csak ezert, nos... szerintem nem semmi.
Én személy szerint nagyon szeretem, amit Horgas Eszter csinál, minden műfajban. A Carmenen nem tudtam ott lenni, de tv-ben láttam, és szerintem fantasztikus volt!
hát mert jól mutat, meg valami közérthetőt csinál. én mondjuk nem is ismerem, de a komolyzeneileg képzettek véleménye vele kapcsolatban minimum "változó". jazz-t játszani meg nem nagyon tud, állítólag, mégis nagy hanggal csinálja.
Volt valaki a Carmen eloadasok valamelyiken? Hiaba kerestem a forumokon a muvesznorol barmit, sajnos meg senki nem keszitett neki topicot. Erdekel egyaltalan itt valakit a