Jel 11.3-4
"Két tanúmnak meghagyom, hogy szőrzsákba öltözve ezerkétszázhatvan napig hirdessenek bűnbánatot.
Ők a két olajfa és a két gyertyatartó, amely a föld Urának színe előtt áll."
Zak 4.14
"Erre ő: Ez a két Fölkent, akik az Úr előtt állnak az egész földön."
Szűzanyánk, a Napba öltözött Asszony üzenetei.
Isten a tökéletességünkre törekszik, az pedig nemcsak tisztaság, hanem egyensúly
Mint ahogy teremtett világ is egyensúlyában épül, és emelkedik
Tehetné, hogy egyszerre mindent megadjon, de akkor Ő lenne abban az egyensúlytartó, abban nem lenne részünkről érdem, a tökéletesség abban növekszik, ami érdem, és kiküzdés
És amint a Földön, az úgy van a mennyben is, még a mennyben minket eltöltő felismerések, is kis lépések
Majd az egykori mélységünkre emlékezésünkben is pontról pontra kapjuk a felismeréseket a mennyben
Minden egyes kockája megmutatja a hálót, aminek a részesei voltunk és vagyunk
És mindent, amiben kaptunk
És a felismerését, ahogy a másikkal a megszerzettet megosztjuk, és osztozunk, és annak a csodáit
Avval mind közelebb kerülve egymáshoz, beleértve az Istent is
És most minél mélyebb a mélységünk, az annál jobban készteti a bennünk jelenlévő magasságot, hogy az áldozatban megtartsuk az egyensúlyt
Így valójában a zuhanásunk lesz indítéka az emelkedésünknek
De az nem történhet felismerés nélkül, ami pedig világosság a Világosságtól
Aki meg el akarja zárni a világosságot, az sarokkőre esek, és széttörik, hogy elkezdhesse az emelkedését majd a számára túl szűkké váló sötétségből
Hogy ez számunkra örök halál, valóban az, egészen addig, amíg Isten nem látja meg bennünk a megírtózást a mélységtől
Aki a halálba akar menni, hogy megszerezze a mélység tapasztalását, az megkapja
Aki pedig az életben akar tökéletesedni az életre, azt felveszi a Kegyelem
Ugyan azt mondjuk, az Isten ítél felettünk, de valójában az történik, hogy mindenki maga választ
Mikor rettegsz, hogy a felismerésben másként kell gondolkodnod, de hát aki ismer, az is eszik, iszik, dolgozik, és éli az életét
Hogy a tenger, a világ gondolatai aszerint csaponganak, amilyen hatás éri őket, az nem a szabadságuk
Lásd be, hogy aszerint értelmezel, ami körbevesz
Ugyan minden út Rómába visz, ami nem hely, hanem felismerés, de mégis mennyivel könnyebb úgy felismerni, hogy eléd lesz tárva az igazság
Mert az igazság az a szeretet, a szeretet, ami nélkül hiányba kerülsz, és nem tudod azt megfogalmazni, de érzed
És a szeretet társa béke
Mikor a szíved révbe ér, és megnyugszik, és abban már lángol
Hidd el, hogy a gúnyod vagyok, anélkül, hogy gúnyolódnék
Mert válaszok megoldják a miérteket, és feltárják az akaratot, ami arra indul, ahogy a hatás jön
Hiszen amikor ismeret nélkül állok, azon vagyok, hogy szabad legyek, és azért, hogy szabadságra jussak, miközben lekötözöm magamat
Isten szeleket ébreszt a vizek felett, gondolatokat ébreszt a gondolkodóban
És nyilván, ha kiűzöm magamból a gondolatot, akkor nem jutok el sehova
Isten maga előtt küldi a legkisebbet, a legkisebb gondolatokkal
Ami nem azt jelenti, hogy jön, hanem azt, jelen van
És tanúságát adja mindazoknak, akik befogadják a Szeretet Lángjában
Abban maga tanúsítja, már nem csak azt, hogy vagyok, hanem már azt is, itt vagyok
És amint a mézes korsóba nem a korsó falán keresztül vezet az út, úgy a tapasztalásomhoz sem vezet más, mint a vizek felett lebegő gondolatok önkéntes követése az engedelmességben
Ha ellene mondok az Igazságnak, és lázadok ellene, az a kérésem szent Előtte, és ezért nem adhat mást nekem, csak ítéletet
Ami meg az, hogy nézz szembe magaddal
Azaz magamat látom meg annak, aki nem vagyok
Hogy szörnyű lesz az, hiszen én tettem azt a szörnyűt
Ha meg ellene mondok a szörnyűnek, hogy megtaláljam az Igazságot, szent az a kérés Előtte, és a szeretetét adja
Ha az történik velem, hogy magamat látom meg, az nem más, mint az akaratom, ha a szeretetében látom meg, az az akaratom
Egy hosszú út végén állok, válaszútnál, mint ahogy egy hosszú út végén állsz
Tanúkat ébresztettél, és ébresztesz, hogy elmondják az igazat
Ami jó benned, az Tőle van
Így megtörténhet, hogy közel van hozzád, de nem akarod felismerni a közelségét
Ugyan amikor a tetteid már tanúságot tesznek az igazságról, az már élet
De mennyivel több az, amikor már megismered az Igazat
Amikor megismered, a könnyűbe lépsz, a szűk ösvényről térsz az egyre szélesebb térbe
Ugyan nagy kérdésed, és az értetlenséged nem tudja elképzelni abban a könnyűt, pedig annál nincs könnyebb, mint a találkozásban eltöltekezni a szeretetében
Amely felismerés eltölt akarattal, amelyik meg akar maradni az Igazságban
Ha okos vagyok, Elé megye, és köszöntöm, hiszen az tér be hozzám, aki hoz
A felismerésem meg arra késztet engem, hogy magam romboljam le azokat a falakat, amelyek távol tartanak Tőle, amelyeket saját magam építettem
Az ígéreted vagyok, aki viszont hozzád van kötve, a juhokhoz
Aki úgy van itt, hogy azt egyetlen porcikája sem kívánja
Aki lemondott érted a Lángodról
Hogy az alkalmatlanban felismerjen az alkalmatlan, hogy befogadja az Alkalmast
Ismerd fel a reményed beteljesülését, hogy meg tudd tenni, amit vár tőled
Megmutatta, amint majd megyek, hogy a felismertetésében befogadd
És ugyan lemaradtál, de kész megbocsátani, hogy utolérd
A legkisebbet adta nektek a sokakért
Az ígéretében, hogy a többit én teszem meg
Mert mit is vár tőled az, tőled, aki nem ismered fel ezeket a sorokat?
Hogy mért is ne tapasztalj?
Hogy mért is ne ismerd fel az igazságot?
A legegyszerűbben, hogy kérdezzél
Hogy olyan választ adhasson, amiben felismered
Mit tesznek az angyalok? - megalkotnak egy eszmét, ami gondolat, felemelik, és megtartják
És mi a megismerés, egyszer gondolat, ami kutatás
Majd felemelés, és megtartás
Azaz valójában egy kérdés, de nem a pillanat kérdése, hanem megemelt, és megtartott gondolat
És mindezt az igazságban
Ezért amikor Hozzá fordulok abban a kérdésemben, hogy keresem az igazságot, de nem hiszek Benned, az már szent kérdés, mert abban kérdezek, ahogy van, ahogy gondolom
És a megismerésemben is kérdezhetek úgy, mint ahogy a halott kérdez, amint azt kérdezem, ami a hátsó gondolatom, de ezért hazugban kérdezek
Ha úgy kérdezek, ahogy gondolom, még akkor is, ha az messze van az ismerettől, az szent kérdés
Míg amikor hazugságban kérdezek, hátsó kérdésemben, arra hiába várhatom a válaszodat
Így mindent kérdezhetek, szentségre az visz el engem, ami ott van a válaszodban
A jó kérdésem az, amit gondolok, a rossz kérdésem az, amit elrejtek
Mikor elrejtem magamat avval, hogy azt várom Tőled, amint én gondolom a hátsó szándékomban
Hiszen vagy várok Tőled gondolatot, vagy erőszakot veszek rajtad
Nem az a kérdés, hogy van e tévedésem, hanem az, hogy befogadni akarom e a gondolataidat
Hiszen a gondolatod fogja helyre igazítani a gondolataimat
Így az, amikor megcsókolsz a szádnak a csókjával, az nem más, mint a gondolatod, és annak a befogadása a részemről
Ez az a frigy, amire meghívást kaptál
És ezért az én csókom nem más, mint az engedelmesség
Amikor csak a földdel foglalkozom, amikor minden gondolatomat a földnek szentelem, az az ismeretem hiánya
Amikor meg felébredek a megismerésben, és csak a lelkivel foglalkozok, az hiba
Ha a nem ismerésemet megtetőzöm abban megrögzülő akaratommal, az már hiba
Még nem mást nézve, hanem az érdekeimet nézve
Ugyan egészen könnyen meg tudnék bizonyosodni a lelkiekről, azt gondolom az értelmem a gátam, holott az önszeretetem az, amelyik tiltakozik, hogy elismerjen valamit felettem
És ugyanúgy a megismerésemben, amikor elvetem a földit, és evvel kényszerítek másokat, az még mindig az önösségem
Ha nem úgy veszem az Isten Szavát, hogy én mondjak Neki, hanem úgy veszem, hogy adjon tanácsot az adott pillanatra, akkor felismerem, a Szavában ott van az élet
És visszaigazít az engem arra a helyre, ahova tartozok
Hogy megismerhessem az Istent, az az alázatom
És hogy benne maradjak akkor is, amikor felismerem a látásomat, hogy akkor is Benne maradjak, az az alázatom, avval, hogy megalázom magamat
És ugyan megalázhat engem az Isten a sorsommal, de jobb ha tudom, hogy az sokkal több, ha magam alázom meg magamat
A föld meg szolgál, méghozzá jól szolgál
Egészen addig az az áldásom, amíg nem tekintem istennek
Még akkor is, amikor a testem a földnek szolgál, a gondolatom a lelkit keresi
Aki meg nem lép magaslatra, az nyilván le sem eshet róla, de mégis az, hogy a tudatlanságom védjen meg engem, az olyan, mintha gyerekkoromban nem akartam volna járni megtanulni
A hit az ugyan kegyelem, de mégis abban van, ami akarat, akarat nélkül nincs hit
És útja is van, az meg a Hegyi beszéd
Ugyan jönnek, akik a könnyűt kínálják, de másban nincs élet, csakis abban, amikor meghalok a halálnak, az meg akarat és kitartás az igazságban
És ugyan a hitetlenségem nem engedi, hogy megértsem, hogy a hit az egyben értelem, de a hitemben is nagyon jó szolgálatot tehet nekem a felismerés, amikor értelembe lépek
Hiszen a test az gyenge, de a gyenge testnek is van segítő értelme, ami megtartja az igazságban
Ami engedelmesség
Ugyan közelíthetek a felébredő érzelmeim felöl is, de az értelmem, az képes az érzelmeimmel karöltve járni
És amikor egyszerűen szeretek a Szeretetért, ami több már, mint a hála, akkor is megsegít engem az értelmem
És már a kezdeti lépteimben is segít, hogy legyőzzem az önösségem gondolatait
Majd segít, hogy ismét, és ismét, és ismét legyőzzem az önösségeim gondolatait
Szembeállítva engem az önösségeimmel
Haladásom gyorsasága a magasságba, nagy részben függ az értelmemtől, amikor megragadom az engedelmességet
A visszaeséseim meg értetlenségeim, amikor még ragaszkodok az önösségeimhez
Az meg nyilvánvaló az értelmem előtt, hogy szükségem van arra, hogy magamat is szolgáljam a jó mértékében, hiszen nem tehetem azt, hogy másokat kényszerítsek a szolgálatomra avval, amit nem teszek meg szükségeset magamért
Felismerhetné az értelmem magamat, amikor az indulatomban az igazság nevében támadom az igazat
És mennyivel inkább megtehetném azt magammal szemben, amikor szent Nevedben nekimegyek az igaznak
És ez a két gondolat nagy kettő, mert amíg nem ismerlek Téged, addig abból cselekszek, amit nem értek, de amikor Nevedet használom arra, hogy gyűlöljek, akkor abban cselekszek, amit tudok, annak ellenére, amit már felfogtam, így a bűnöm is ezerszeres
És az, hogy magammal törődve meghalok, az egyszeres, de hogyha másokat is bevezetek a sírba, akkor a bűnöm százszoros
És az, hogy Tőled bocsánatot kérek a felismerésemben, az rendben van, sőt tegyem, de amikor másokat gyilkolok, akkor már nem elég a bocsánatod, mert azt nem teheted, hogy mások helyett megbocsátasz
Így amikor másokat halálba vezetek, szembetalálom magam a bosszújukkal
És az elöl nem menekülhetek, csak a megbocsátásukkal
Így jó, ha teszem, hogy az életedben hozzád megyek, hogy megbocsáss nekem, nehogy a halálodban az ellenségemmé tegyelek
És ugyan, amikor megtámadom az igazat, és amikor a támadásom ellenére az igazságban marad, akkor megszentelődik, de azt nem én tettem, hiszen a halálát akarom, hanem ő tette, hogy az életben maradt, így az életében még sincs érdemem
Az akaratom vezet engem a síromba
És megmenekülhetek, ha a kettőnk kapcsolatában kettőnk közül én leszek az, akit megvizsgálok
Akár el is képedhetnél azon, hogy hány tudós, magát tudósnak tartó, és a világban tudósnak tartott veszti el az emlékezetének a tömegét, amikor másvilágra tér, hiszen nem fogadott a szívébe
Ugyan egy sakknagymester hány lépéssel tudd előre tervezni? – bizonyára elképed majd, amikor ráeszmél Isten terveinek volumenére
És mit szóljon a programozó, aki logikájával felépít működő mechanizmusokat, és programokat, amikor mesterséges intelligencia megnevezéssel nem tesznek a lényegben mást, mint gúnyolódnak rajta, mintha nem is lenne köze a munkájához
Nevezve a gépet intelligensnek, amelyik nem tud többet, mint az egy és kettő között különbséget tenni, anélkül, hogy részéről lenne abban gondolat
Sőt az nemcsak a programozó kigúnyolása, hanem benne van az irónia saját magunk felett, amelyik azt mondja, gép vagy
És amikor belegondolsz, hogy amikor eszel és iszol, amikor valami késztet, és egyszerűen a késztetés szerint cselekszel nem vagy több, mint a robot, aki egyet és a kettőt szajkózza
Az állat sem tesz mást, és mégis sokkal többet cselekszik, mert benne van az ég késztetése, amelyik felépíti benne közben az életet
Az ember meg kilépett abba a szabadságba, ahol már nemcsak az ég készet, hanem a pokol is
Csakhogy a késztetés le van korlátozva már az akarattal
Így az ember aközött választ, hogy gúnyolódjon saját magán, hiszen mesterséges „intelligenciának” veszi magát, aki már nem dönt a testi késztetésein túl
Vagy kilép az állati sorsból, és mérlegel, és dönt
Az ember test és lélek, addig eljut a felismerésben
Csakhogy azon túl rendelkezik szellemszikrával is, aki részessé teszi az égre
Hogy elszakítsa magát a szellemétől, és választja az állatit, az a döntése, hiszen az is döntés
Vagy felismeri Isten Szavát, a szívébe néz, és az akarata felébreszti a szellemét, teheti
Szívébe nézve, megragadva az akaratot, hogy már emlékezzen, lelke egyesül a szellemével
És avval a lelke feléled az örök életre
És már szomorúan néz mindazokra, akik a gépet intelligensnek mondva gúnyolódnak saját magukon, akik nem mondanak mást - állat vagyok, ne tarts másnak
Már az értelem is felháborodik a gondolaton, a szív meg sír, hiszen sírba helyezték
Az amikor azt mondod, amit a gépről mondasz az egy ártatlan megnevezés, nem lehet ártatlannak nevezni, hiszen az az akaratod a sírba
Az gyakran előfordul velünk, hogy nekitámadunk az Istennek, mert ínségben, és szerencsétlenségeinkben nem látjuk, amint segít, amint nem láttuk, hogy próbálkozott velünk, hogy oda vezessen, hogy elkerüljük ezeket az eseményeket
És az meg az akkori véleményünknek a gyökereiben ellene mond, hogy aki kezdi megismerni az Istent, azt eltölti a hála, azért, amiket tett érte
Persze mennék az Istenhez reklamálni, holott már elmondta nekem, hogy menjek Hozzá, hogy adhasson
Mennék is Hozzá, de hát messze nem értettem meg, hogy Hozzá nem lehet máshogy lépni, csakis szellemben, és igazságban
Így hogy bárhova odamenjek, azzal, hogy Hozzá megyek, az értelmetlen
Hanem ha áldozatért megyek, az már nem ott van, hanem itt
Hogy értelmet nyerjen bennem, itt vagyok
És amikor felismerem abban, akkor már nem az van, hogy azt csak képzeled, hanem valóban találkozol Jézussal
Elküldte a Szavát, hogy felismerd, itt vagyok
Hogy már ne az értetlenségemben dühöngjek, akkor amikor én nem mentem Hozzá
Amikor engem is a szabadságba akar vonni, mint ahogy az teljesen értelmetlen dolog, hogy megmondjam neki, hogy hogyan gondolja
Hiszen azon van, hogy lássak, és megértsek, és megtaláljam a válaszokat a miértekre
Mit jelent az, hogy Istenben lenni, elsősorban azt, hogy keresem az akaratát bennem, és önként, és átgondolva követem
És akkor átölel engem, a Szeretetet a szeretetével
Az akaratát követve válok szabaddá, és az egy hatalmas tér és terület, hiszen az akaratomban járok
Ha nem az akaratában járok, akkor nem vagyok az Istenben, és akkor a Törvény az, ami vonatkozik rám, az életem meg véges
Ugyan azért követem az akaratomat az Istenen kívül, hogy szabadságra jussak, de annak az indítéka bennem, hogy szabad maradhassak a bűnben, szabadon választva azt magamnak
Az pedig lekötözöttség, és egy szűk terület
Ki akarok kerülni a határok alkotta térből, ehelyett bekerülök mégis a Rend által lekorlátozott területre
Megengedése az, hogy fájdalmat akarsz okozni, hát ismerd meg a fájdalmakat magadon
És magamra hagy, hogy magam döntsek
Bár nem akarom megérteni, de a bűn fájdalmak okozása, a fájdalom okozása pedig bűn másokkal szemben
És amíg nem nézek a másik szemével körbe, nem láthatom azt a fájdalmat, amit okozok neki
Ugyan tehetném, de megvárom, amíg az a fájdalom ami éri, elérjen engem is, az a fájdalom lesz az, ami kinyitja a felismerésemet, amire pedig nem lehetek büszke
És az nagyon jól van, hogy a hasonló keresi a hasonlót, mert az lesz a felismertetőm
Amikor meg belépek az Istenhez, követve az akaratát bennem, majd felismertet engem magammal szemben
Minden nap megtörténik, és minden nap egészen gyakran megtörténik, hogy akik nem ismerik egymást, megítélik a másikat
És persze ez önmagában nem hír, hiszen mi is részesei vagyunk annak
Hanem amikor megismerik egymást, akkor egészen megfordul a véleményük
És ebben mi is részesedünk
És amint így vagyunk egymással, mennyivel inkább így leszünk az Istennel a Fiában
És amint mi megpróbáljuk megvédeni magunkat az első gondolatban, és az első gondolattól, Ő kiáll, és fogadja az ítéleteinket, tudja, amint megismerjük, megfordulunk
Elküldte hozzátok a hasonlót, aki erre nem lehet büszke, hogy felismerjétek, nem lehettek büszkék
És mégis a megismerésben méltókká váljunk
Hogy a felismert szégyeneinktől megfoszthassuk magunkat a megismerésben