The Salvation - Hát ezek a dánok még klasszikus westernt is tudnak szinte jobban csinálni, mint hollywood. Ez egy régebbi, 2014es film Mikkelsennel, Eva Greennel, Jeffrey Dean Morgannal és Jonathan Pryceszal. Kőkemény bosszúfilm, gyönyörű képekkel. Kár lett volna kihagyni. Skyshowtime-on megtalálható.
az eredetit láttad, az LA Takedown-t? érdekes élmény. (amúgy az is jó film, persze a Heat mellett...)
kiszivárgott valahol a Heat 2?
árilis elején még azt mondta Mann, h még dolgozik rajta. a sztori jól hangzik.
it is a prequel and a sequel. Starts in ’88, it actually starts on the first day after the end of the movie with val Kilmer trying to get out of L.A.
“He’s wounded and half delirious. And then it goes back to 1988 and they’re very different people. They’re not the people they are in the movie. It’s the events of ’88 that made them into the people they are in the movie. So the De Niro character, Neil McCauley, is deep into a relationship with a woman, he has a step daughter. He has all these attachments. And then what happens in 2000 takes us into a whole different world, trans-national organized crime and Ciudad del Este, which is a free trade zone in South American and Southeast Asia.
az akciók állat, a dráma brutális. az akciójelenetek világszinvonalúak, van három hosszabb, amit öröm nézni, mélyázsiai helyszín, meglepő húzások... a film lassan bontja ki, adagolja a sztorit és betekintést ad az indiai háttértörténetbe is.
Szerintem Scott nem tudta ezt a nagy ívű karriert jól elmesélni egy filmben, még ha ilyen hosszú is lett. Ennek egy igényes tévésorozatnak kellett volna lennie, amiben van idő kifejteni és megmagyarázni mindent.
Ebben a filmben viszont csak megtörténnek a dolgok mindenféle ok nélkül. Egyik pillanatról a másikra Egyiptomban járunk. Miért? Ki az ellenség? Minek ment oda? Mi a jelentősége a múmiás jelenetnek?
Az egész film az elejétől a végéig időugrások sorozata, köztük nulla átkötéssel.
Siege (Asedio) - Miguel Ángel Vivas rendező, aki Alex Pina mellett nevelkedett és neki köszönhető a Money Heist sori, előhozakodott egy meglepő thrillerrel, amiről nekem első nekifutásra a 90es évekbeli Walter Hill félke Trespass ugrott be, amiben két tűzoltó egy eset kapcsán belebotlik egy nagy adag pénzbe egy elhagyatott gyárterületen, amiről kiderül, hogy gengszterek pénze, akik épp akkor érkeznek a helyszínre, amikor a két pasas elcsaklizná azt. Emiatt egy állóháború alakul ki a gyár falai között. Ebben a spanyol filmben a Natalia de Molina által játszott karakter, egy zöldfülű rendőrnő, aki épp egy bevándorlók által lakott negyedben lévő házból lakoltat ki csapatban jó sok embert és a művelet alatt botlik bele valamibe, amibe nem kellene. A rendező nagyon gyakorlottan és ötletesen vizualizálja a történetet, rengeteg közelivel, kreatív svenkeléssel helyez minket a cselekmények közepébe, ezáltal iszonyat valóságos az egész. Sajnos ez a koncepció a végére kicsit elfáradt és némileg öncélúvá is válik pár szenvedős jelenet kapcsán, amibe bele is kellett tekernem kicsit, ettől függetlenül ütős kis film és mindenképpen kiemelkedik az átlagból a megvalósítás tekintetében. Nézzétek a Flixen!
Eszenyi Enikő már a negyedik percben anyaszült meztelen, és ez a későbbiekben sem sokat változik.
A film tanulsága, hogy Hévízen ne igyál, mert lemarkecolnak!
(Ez a markecolás számomra tök új szó egyébként.)
Én évekig éltem itt, de sosem láttam az erkélyen meztelenül napozó fiatal lányt, Hévíz inkább az öreg nők városa.
A film szerint teljesen normális, hogy a gyógyfürdőben a masszőr félmeztelenül masszírozza a pácienst, meg hogy egy matróz simán nyomozó lehet a rendőrségen.
Amit viszont Hollósi Frigyes művelt az égő cigarettával, az ügyes trükk volt.