Na persze, Ákoska a nagy műVÉSZ, a hatalmas zenész, a polihisztor, a stúdió szakember. Zeneileg mások tehetségéből él, utána meg eldobja őket mint egy rongyot. Hauber, Szakos ... A szöveget meg maga írja, az meg már olyan is, tipikus sztereó. A tehetségtelen lánya vinnyogása meg szörnyű, de hát ő a nagy művész lánya.
Mivel vadiúj a produkció (csak néhány alkalommal játszották), biztos, hogy nem az előadók vagy a közönség fáradt. Arról lehet szó, hogy egy ekkora népet (kórus, volt és jelenlegi zenekartagok, technikai személyzet) nem lehet olcsóbb jegyárakkal felléptetni veszteség nélkül. Kérdés, hogy a Szerencsejáték mennyi pénzt vág Ákoshoz az ilyen turnékra?
Ha csak öten zúznának a színpadon, több előadás lett volna vidéken, és kevesebbért.
Bennem azért ez felvet kérdéseket, mármint, hogy nem volt teltház. A produkció, a közönség fáradt meg vagy egyszerűen az embereknek Ákos vagy úgy általában a szórakozás drága. Nekem a harmadikkal van problémám, amikor megláttam a jegyárakat, dobtam egy hátast. Én nem akarok belemenni, hogy infláció /a produkciót eltartani drága vagy egyszerűen csak a profitmaximalizálás a cél, de nekem ez sok. Vidéken a pesti koncertekhez képest jóval kedvezőbb árakon lehetett látni eddig ugyanazt a produkciót, de mostmár általánosságban nagyon megemelkedtek a koncertjegy árak és ez nekem pl nem fér bele, maximum évente egyszer. Az meg, hogy több koncertre utazással is elmenjek, már teljesen vállalhatatlan.
Normális cikk egy olyan albumról (Test), amit csak nagyon dicsérni lehet. De azt írni, hogy a Jóslat dalszövegei nem olyan jók, mint a Testé? Haggyámá! :D
Á. zseniális szövegeket írt a búcsúról meg a folytatásról.