A ruszki bloggerek szerint a ruszki MoD ezzel a Belogorovka dologgal már megint elszakadt, leginkább a valóságtól.
Krynkit is megint visszafoglalták, de ez még nem a jubileumi 10. eset, még mindössze a 6. A valóságot meg a franc se tudja. Viszont rabotinot már alighanem tényleg maguk mögött hagyták.
As for Belogorovka, the Soldiers on the ground say otherwise. So just wait and see.
Baromka ettől még az orbáni szartartály törvényileg garantálja a multik luxusprofitját,.
Naja...
De még mindig jobb üzlet, mint egymillió embenek fizetni a munkanéklküli segélyt, mint a gazdáid, a szemkilövetős Gyurcsány meg a libás Bajnai csinálták!
gyakorlatilag a teljes frontszakaszon az oroszok elkezdtek előre araszolgatni.
Reggel bevettél Bjelohorovkát (ex Biloghorivka), délelőtt Beresztovét (Kupjanszk térsége) és Nyetajlovét (Avgyejevka térsége).
Robotyine körül meg eléggé gyorsan "egyenesítik ki az arcvonalat" az ukránok. Itt volt a legmélyebb "betörés" (7 km mély) az orosz vonalakba, és most már a visszafoglalt terület fele ott is elveszett.
Baromka a ford 2024-ben megnyitja az új elektromosautó-gyárát a romániai craiovában:
Khm.....
Craiovában eddig is volt Ford gyár, a kisteherautókat ott szerelték össze (a minőség meg minősíthetetlen lett, az osztrákoknál alig vesznek már Ford kistgk.-t).
Továbbá innen látta el a török piacot a Ford Otosan név alatt.
Ide próbáltak két éve elektromos autógyártást hozni, de bukta lett a projekt.
Egyrészt mert a Fordnak zéró tapasztalata van elektromos autókban, másrészt sokkal kisebb a kereslet a vártnál.
Utána a BYD-del akart a Ford összeállni, de a kínaiak rájöttek, nekik ebben semmi üzlet nincs, inkább saját gyárat építenek Mo.-on.
A Ford meg szépen a kardjába dőlt, ő a következő német autógyártó, ami megszűnik a személyautó szegmensben létezni.
Szokásos sötétzöld oldali vágyálmok, Ford jelenleg durván ráfizet az elektromos járműveire és ha nem áll össze valamelyik kínai gyártóval akkor ez nem is fog változni.
A Ford kezdte el ezt a háromhengeres baromkodást az Ecoboost motorjaival, mostanára eljutott vele oda, hogy 2025-ben megszűnik Európában a Ford személygépkocsik gyártása.
Lajoska a Mondeót már 2-3 éve kivégezték, a Fiesta és Focust idén végzik ki, spanyol gyárak pedig a 3 hengeres puruttya SUVok elektrifikációja után lényegében megszűnnek Fordnak lenni, lévén vagy korei vagy kínai platformra lesznek kénytelenek építkezni.
Lajyika mindig elfelejti, hogy a z ÁLLAMI 9 %-os TÁRSASÁGI adó mellett még fizetnek a cégek IPARŰZÉSI adót, ami meg éppen kiteszi azt a globális minimumadót, ami miatt Magyarország éppen kivételt kapott az Uniós Bírósági határozatban, amiben elismerték, hogy a helyi iparűzési adóval bizony éppen ott van a magyar adózás is, mintha egyösszegű globális adót fizetne...