Ez olyan, mint a tiéd. Kék-ezüst NIK Csepel, korabeli katalógusok Kék Csodaként emlegetik. Meghagyom patinásan, most építés alatt áll. Kell még rá pár dolgot csinálnom, pl. korabeli Juventus nyerget, pedálokat, stb-t. Jelenleg egy korabeli Daimon fényszóró és kb. 50-es évekbeli FTM hátsó lámpa van rajta, a festett házas, 1955-ös Terta dinamó most készül hozzá.
sziasztok! ezekkel a teherhordó kerékpárokkal / triciklikkel mekkora súlyt lehet szállítani? https://img.index.hu/imgfrm/6/0/8/0/BIG_0014596080.jpg eléggé dimbes-dombos helyen lakom. láttam egyet a városban és eléggé megtetszett, néha jól jönne egy ilyen, ha akár 70-80 kg-t is elbír.
MOHU nem lesz, ez csak hirtelen felindulásból írtam, mert nem tudom normálisan méretezni a képet, hogy elfogadja a képfeltöltést. Sajnos nincs időm a felújításra, pedig szerettem volna, hiszen azért gyűjtögettem a régi kerékpárokat, alkatrészeiket, (Bosch elsőlámpák, Dobfékes első agyak, stb)
A nyaktábla helyét meg kellett csiszolnom, mivel a sok festék miatt nem látszott a szegecs helye. Lehet nem is ezt kérted,:)
Ahhoz hogy meg tudjam hirdetni, jó lenne tudni, mit is hirdetek:) és egy árszintet. Persze az sem ártana tudnom, hogy hol tudom meghirdetni
Van még két kerékpárom, egy Szövetkezeti Jubíleum, nyilasvázas, szétszedett állapotban. Ezt nem tudom fotózni mert be van ásva a garázsban.
Valamint egy női, talán a 80 as évekből, ennek nyaktábla helyett matricái vannak, de olvashatatlanra kopottak.
Ne haragudj, de olyan kis méretűek a feltöltött fotók, hogy nem látni a részleteket. Nem tudnád nagyobban belinkelni őket? Mindenesetre ha a homlokmuffok alsó-, és felsőcső felé eső határa kúpos végződésű, és oldalt félköríves kivágást látsz rajta, akkor késői Csoda.
Szép napot kivánok. Egy 1957 utáni kék csikós Túra kerékpár szeretnék venni.Váz és sárvédő villa szépen újra van festve a nyaktábla körül és az ülés alatti kék rész arany csikkal szépen körbehuzva. A kerékabroncs nem lett újrafestve . Sem a sárvédőn sem a láncvédőn sem a kerékabroncson sincs csík a villán sem . Arról érdeklődöm hogy volt-e csík illetve ha igen van-e valahol mérettáblázat ( csík minta).Választ várom és köszönöm tisztelettel Zoltán
Köszi a választ. Próbáltam már ütögetni, de inkább roncsolódik, mint lejön. Meg se moccan. Lehetséges, hogy ez olyan verzió, amelyik nem kiütögethető hanem valahogy másképp szerelhető vagy esetleg nem is bontható?
Pár fénykép jól jönne az azonosításhoz,különösen a homlokmuffokról. Mérd le a nyaktábla szegecsfuratainak középtávolságát, és akkor az alábbi linken böngészhetsz:
Tudnátok segíteni az alábbi vázszámú kerékpár beazonosításában?
F101955.
Az ülésnyak másik oldalán a csiszolás során nem került elő RM beütés.
Váznyaktábla hiányzik.
Eléggé be van ágyazva több lom közé, (még két kerékpárvázat látok, az egyik nyilasvázas, a másik talán a 80 as évekből.), de ha szükséges még valami a beazonosításhoz, kibányászom a kerékpárt.
Eléggé egyben van, de a korábbi években biztosan cseréltek rajta egy pár kopó alkatrészt.
A kormány gondolom eredeti lehet, mert famarkolatos.