ma lett a napja. harom eve az akkor maximum kezdonek nevezett 700-rol indult a tortenet, ezt maximum 840-re engedte emelni a rendszer (es tenyleg csak egy gombnyomas + sms kod volt)
Ott volt a "hitelkeretem" Ft összeg mellett egy ugyanolyan zöld gomb, mint most az "átutalás". Azt megnyomva, összeget is lehetett választani egy megadott limiten belül. SMS-jóváhagyás után azonnal meg is emelte, semmi átfutási idő nem volt.
Ma is köhögött a Simple, 3x időtúllépésre futott a befizetésem (de legalább nem nyelte be a pénzt), pedig a Curve-ben azonnal jóváhagytam, pár órával később ment le rendesen.
vagy csak tévedtem, és a cetelem alapbeállítása 31 nap, nem 30. pontosan tényleg nem néztem meg, amikor ilyenem volt, de botrányosan és elfogadhatatlanul hosszú :(
Valami hihetetlen fos mostanában. Február 15-17 közt volt egy jelentős lassulás, tele voltunk ügyféligazolással, hogy márpedig fizettek, levonták, hoztak igazolást a bankjuktól - de nem, sikertelen befizetések voltak. Elismerte a Simple, hogy náluk a hiba (nekünk, a honlapjukon/fb-oldalulon semmit sem találtunk), gyorsan visszautalják - ehhez képest még a héten is jött levél, hogy hol a penz? Mondjuk ezt lehet, az ügyfél nézte be, nem tűnt fel, hogy visszakapta, de biztosan hetekig ültek rajta.
Most 18-án 665 befizetés megkezdett státuszban maradt, úgy, hogy - minimum az ügyfelek egy részénél - a pénzt levonta. Ki tudja, megint meddig szüttyögnek? És mikor jön a következő?
Ja, saját tapasztalat, hogy rendszeresen eltűnik a befizetés app-pal opció. Azt hittem, az új mnb-előírás miatt, de az ügyfélszolgálat szerint fejlesztenek/javítanak, olyankor kikapcsolják. Tavalyig nem emlékszem ilyenre, február óta rendszeresen szopat ezzel.
hát, jó kérdés... esetleg még holnap nézz rá, hátha. a kh-nál például egy ilyen timeout-os sikertelen curve tranzakció 10 napig marad zárolásban, azzal együtt lehet élni, de ez rohadt hosszú idő :/