Ezt a topicot Ida és Vanda a kerékpárbarátok off topicjának szánja. Ahol a versenyek fontos eseményein túl meg vitathatjuk, hogy ki a legjobb pasi, a legcsinosabb hostess, a legjobb mez, a legcsúnyább mez, ki kire hasonlít a hírességek közül, és ki kivel jár, vagy nem jár, sőt ki milyen autón, vagy motoron jár. Egy topic, ahol semmi se off, aminek bármi kicsike köze van az országúti kerékpársporthoz.
a fiam 18 eves, csapatsportagat uz. Megnezettem vele a videot, tele van olyan mondatokkal amit direktben tud a sajat hrlyzetere motivaciokent alkalmazni, es az etkezeses resz a jelenlegi helyzetben kiemelkedoen fontos volt neki.
Valóban nem annyira szép, bár azért ebben a kategóriában már igazán csúnya gép kevés van :)
Viszont arra a hírére hogy mennyire sokoldalú és jól kezelhető arra bőven rászolgál. Emellett hihetetlenül könnyű is, még a kedvenc régi De Rosanál is könnyebb, bár mondjuk szépségben azzal sem veszi fel a versenyt.
Privát véleményem szerint a Factor One a legszebb - de abból nemigen látni itthon, illetve amit láttam eladót az számomra az értelmetlenül drága kategória.
Kihasználni nyilván egyiket se tudom, de a Csepel Marathonnál jobban megy és hát jobb is ülni rajta :)
Érdekes, nekem a Speci sosem tetszett. Biztosan kiváló gépek, de nekem egyszerűen nem tetszenek. Pedig érdekesek a festések, jók a megoldások, de valahogy nem is vágytam rá sosem. Igaz, nem is ültem ilyenen soha, mert a baráti/ismerős körből senkinek nincs, és lehet, hogy egyből tetszene, de nagyon jó eséllyel nem bírnám kihasználni. Ellenben a Pina gyönyörű, és az ember igyekszik olyan tárgyakkal körülvenni magát, amik praktikumuk mellett tetszetősek a szemnek:)))
Nem feltétlenül így látom, 30+ éve is volt már itthon Basso, Bottecchia meg Moser is - talán akkor kb ugyanannyi volt belőlük mint Bianchiból meg Pinarelloból. Azaz mindegyikből kevés. Most azért nem veszik amit írtatok. Mert nem annyira divatos és nincs igazán helyi forgalmazó. Nyilván a kettő összefügg. Plusz másodkézből is kevesebb kerül be. Argon 18 ugyanez, szó szerint messze földön híres de tény hogy inkább a triatlonos gépek között nem az országútiaknál.
Cipollini pedig valóban gyönyörű, sajnos a karbonosnál legalább annyi ha nem több törött van belőle mint a nagy márkákból, szóval felmerülnek azért kérdőjelek a gyártási minőséggel azzal együtt is hogy Európában gyártják(?). De én is nagyon erősen gondolkoztam benne amikor választani kellett és örültem volna ha találok pont jót. Aztán nem úgy alakult de a Pina meg a másik esetben az S-Works ami helyette jött sem okoz csalódást, sőt :)
Felnőhetnék már, 18000+ naposan is könnyek szöknek a szemembe, amikor meglátom Valtert ahogy felveszi a Maglia Rosa-t. Megint dühöngtem, amikor a csigafalók nem mondták neki, hogy a kanyarra kell sprintelni. Viszont. Idén azokat a nagy szenvedéseket, küzdelmeket nem láttam rajta, mint amikre képes volt tavaly. Megint csak arra jutok vissza, hogy magáért nem úgy megy, mint a kapitányért, de ezen lehet, és kell is dolgozni.
A Dauphiné egyetlen várható sprintbefutós nyitószakaszán a franciák képesek voltak egy 8 km-es lejtőt tervezni a cél elé. A mezőny mögött a motoros 4 km-nél 98-cal ment.
Szerintem nem feltétlenül az lesz az ellenfele aki a sárga trikóban van, mert ha ő ezen a versenyen összetett esélyes lenne akkor nem engedték volna haza tegnap két perces előnnyel, hogy ezzel visszajöjjön az összetettbe. Marci igazi ellenfelei összetettben szerintem azok között lesznek akik most mind mögötte vannak.
Marci "climber értéke" a PCST szerint 120, ezzel az ő értéke a második legnagyobb az összetett első 30 helyezettje között, egy bizonyos Riccardo Zoidl értéke a legnagyobb, neki 612 de ő már 36 éves, szóval lehet inkább a múlt, mint a jelen de ebben a mezőnyben lehet így is ő lesz a legnagyobb ellenfél.
Nem azt mondtam, h nem veszik olaszba' a Bianchit. Naná, hogy sok van. Azt mondtam, nem akkora szám, mint nálunk. A második résszel meg pont ugyanazt mondtad, mint én :) A piaccal kapcsolatban is egyetértünk.
Vótá te "olaszba?" Nem egy darab Bianchival találkozol, de még a cseheknél, tótoknál sem. Olyan márkák futnak az utcán, amikről itthon nem is hallottál...
Az, hogy itthon nem veszik meg, annak a folyománya, hogy nem forgalmazzák őket, mivel nem éri meg az olasznak vesződni ezzel.
Ezeket a márkákat még azok se veszik meg itthon, akik követik valamennyire a sportot. nincs bizalom feléjük, jobban biznak egy régi, márkás márkában, meg a haverok se ismerik ezeket, nem lehet velük villantani.
Olaszba' már nem sztár egy Bianchi, a nyolcadik Colnago után könnyebben bevállalnak a népek egy Basso-t :) Max nem jön be, és eladják, nem gond...
Ne hasonlítsuk össze a 20 évvel ezelőtti kommentátori munkát a mostanival, illetve akkor még útkitaposás zajlott.
A lottó telitalálat esetén egy Cipollini kerékpár azonnal megvásárlásra kerül:)
Az Argon18 valóban adott bringát pár éve az Astanának, de nem túl sok sikerük, volt, ha jól emlékszem. Ők inkább triatlonra építettek jó vázakat.
Egy időfutambringa megépítése nagyon sokszor több költség, mint egy sima országúti bringa. És ha meg is oldják valahogy, akkor is kell légcsatornában tesztelni, ami majdnem annyi pénz, mint a csapat éves költségvetése. Inkább vesznek a sárgáktól valamit, amit felmatricáztatnak, és kész.
Nem tudom. Függetlenül attól hogy mit kapnának vagy nem kapnának érte nekem pl Dina és Lengyel véleménye erről a Giroról számomra hiteles volt. És volt benne olyan aspektus ami logikus és érthetővé teszi mit láttunk pl Ati esetében / a jelenlegi Visma helyzetében. Egyébként messze nem mond ellent sok tekintetben annak amit te mantrázol csak más aspektusokat is láttat. Elnézést ha nem fekete fehérben próbálom ezt a helyzetet nézni.
Egyébként pedig nem is érdekel mit kapnának mert nem követem őket FB-n, X-en stb. Közvetítést többnyire nézek és podcastot hallgatok. Most a Giro kapcsán kicsit repetitív de egyébként jó, fogyasztható. Jól kinyitották a szakértők felé. Nyilván ez egyelőre egy szűkebb network (legalábbis még) de így is tudnak újat mondani szemben pl az itt minden nyaralóval.