Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Kubati Creative Commons License 15 perce 0 0 220006

Bocsánat, akkor lehet nem értem a kérdést. Kisnyomású AC pumpa ebben nincs, tankszivattyú van, az nyomja föl, azt takarítottuk első körben, majd cseréltük vadonat új Pierburgra és teszteltük az újat azóta többször, a leírt módokon

Előzmény: mica-r (220005)
mica-r Creative Commons License 15 perce 0 0 220005

a kérdés továbbra is érvényes

Előzmény: Kubati (220003)
Kubati Creative Commons License 30 perce 0 0 220004

Tele tankkal volt minden próbálkozás, most is 44 l van benne. A probléma elején kb. egy hétig még ment úgy, hogy csak rángatott, dadogott, beírta a hibát meg kigyulladt az izzítás, aztán hibatörlés után megint kicsit szépen ment aztán újra a dadogás és a hiba. .. És kb egy hét után állt meg először. Azóta még ez a hol megy, hol nem.

 

Hibakód ezen kívül a rádióra van még 2, ami állandó 03138 meg 01044, ezeken kívül semmi más. 

Előzmény: Capt.IQ229 (220002)
Kubati Creative Commons License 30 perce 0 0 220003

AC pumpában szinte semmi retek nem volt, kitakarítottuk. Nem múlt el a hiba, kapott vadi újat, azzal is ugyan az. Zúg amúgy indításkor, VCD-sel teszteltük, kannába kinyomja fél perc alatt a 6 decit, de a komplett tankot is leengedtük már vele. Az átlátszó csöveken is látszott, hogy felnyomja 

Előzmény: mica-r (220001)
Capt.IQ229 Creative Commons License 30 perce 0 0 220002

Teletankolva? Tanksapka nélkül?

De valami fura, mert 0087-nél vészüzemben kellene még működnie elvileg. Más kód nincs?

Előzmény: Kubati (219997)
mica-r Creative Commons License 45 perce 0 0 220001

kisnyomású ac pumpát nézitek közben? Lehetséges hogy az nem működik rendesen

 

Előzmény: Kubati (220000)
Kubati Creative Commons License 45 perce 0 0 220000

Volt VW szalonos diagnosztikán meg elektroműszerésznél is. A VW szalonban azt mondták csak a csúcsokkal van baj, azok majd megoldják, az elektroszaki pedig azt mondta, hogy biztos mechanikus hiba, mert az elektronika teljesen rendben van. Pedig úgy volt nála, hogy éppen nem indulós fázisban volt az autó.

Ami még gyanús, hogy mindig amikor valami nagyobb beavatkozás történt rajta (pl csúcsok vagy nagynyomású cseréje) akkor átmenetileg megjavult, volt hogy egy órát járt alapjáraton, de egyszer 20 km-t autóztunk is vele gond nélkül és utána újra ugyan az, bedadog, leáll ja és soha nem a chek gyullad ki, hanem az izzítás és beírja P0087-est. 

Előzmény: Paco155 (219999)
Paco155 Creative Commons License 1 órája 0 0 219999

Kábelek? Csatlakozók?   Mért valaki bármit is vagy csak raktárdiagnosztika történt?

Előzmény: Kubati (219997)
violino1 Creative Commons License 1 órája 0 0 219998

Citroen Xsara 2003 1.6. 16V NFU TU5JP4 benzin.

Milyen fagyálló való bele.

Kubati Creative Commons License 1,5 órája 0 0 219997

Sziasztok! Nagyon hálás lennék, ha ötletelnétek. Majdnem egy éve küzdünk egy 1.6-os CRTDI VW Poloval. 

 

P0087-es hibakód. Nem indul a kocsi, amikor mégis, akkor gyönyörűen jár ameddig kap üzemanyagot, mikor nem kap, dadogva, rángatva leáll.

 

Cserélve lett: relék, tankszivattyú, szűrő, nagynyomású szivattyú, rajta a hozam szabályozó, rail 2 végén a nyomás érzékelő és szabályzó, 4 csúcs felújíttatva, egr hűtő, fordulatszám jeladó, fojtószelep, szívótorok takarítva, hirtelen ennyi jut eszembe.

 

A hibajelenség és a hibakód minden csere után változatlan maradt.

 

Áltlátszó csöveket a rendszerbe iktatva az látszik, hogy amikor nem indul, a hozam szabályozónál áll meg az üzemanyag, az nem ereszti be a nagynyomású szivattyúba. 

 

Mi lehet ennek az oka? 

Szabóbobó Creative Commons License 1,5 órája 0 0 219996

Szervusztok!!   Kérem segítsen  aki tud.  Az alany  C220CDI  Bal oldali visszapillantó tükrét kell cserélnem  Még nem volt szerencsém hozzá.  Ezért kérema munka menetének leírását,amit tisztelettel megköszönöm.

hayabusa123 Creative Commons License 2 órája 0 2 219995

Szia ,evvel a tipussal,hibàval jàrtam ûgy,Hogy szakadàs volt a lambda csatlakozàs elött,idöszakos.Lehet ebben az ESETBEN nem ez a hiba,de ,nézd àt a vezetéket az ecu ig is.

Előzmény: bob lee SWAGGER (219990)
bob lee SWAGGER Creative Commons License 6 órája 0 0 219994

én úgy nézegetem a neten, hogy a üzemanyagszűrü a a tankban van... vagy rosszul nézem?

Előzmény: lacipécs (219991)
bob lee SWAGGER Creative Commons License 6 órája 0 0 219993

2 szerelőnél volt mindkettő cserélt lamdba szondát, aranyáron, és ahogy nézem a szonda újnak tűnik... azért vettem kezembe mert az én pénztárcám is véges, és az hogy elviszem kicserélnek vmit, és ugyanolyan sz"r az nonszensz.

jah és a régi lamdba szondát nem is adta ide, szóval lehet nem is avval volt a baj.

Előzmény: lacipécs (219992)
lacipécs Creative Commons License 6 órája 0 0 219992

Csak ne az első lambda szonda cserével kezdj!!!  :)))

 

Előzmény: bob lee SWAGGER (219990)
lacipécs Creative Commons License 6 órája 0 0 219991

Ha semmi szerszámod,műszered(leírásból ez jön le),akkor cserélj egy benzinszűrőt!

Tapasztalat,hogy tizenéveseken is a gyári van rajta már összerohadva,mivel a kocsi alatt van a tank elött közvetlen,kb. a jobb hátsó ülés alatt,sokan azt gondolják nincs is rajta...

Amúgy meg egy normális diagnosztika kellen rá.

 

 

Előzmény: bob lee SWAGGER (219990)
bob lee SWAGGER Creative Commons License 7 órája 0 0 219990

szükségem lenne a tapasztaltabbak segítségére
adott egy szürke ford focus mk2 1.6benzin
p0171 hibakódot ad. +330 k km van benne. a menetteljesítményében nem érzek hibát, max a fogasztást sokallom 7-8l (télen lehet van 9is).
amit google dobott nekem, hogy az alábbiak lehetnek hibaforrások: levegő nem megfelelő légszurodobozt megnéztem papírszurot cseréltem nem latok eltomodést.
02 sensor, lamdba szonda, mindkét lamdba szondád multiméterrel megvizsgáltam és nincs szakadás. ettől függetlenül működhet-e rosszul a szonda?

amit még találtam mint lehetséges hiba: vákumrendszer vhol ereszt. felnyitott motorhaztot mellett én nem látom, hol lehet a probléma. ezt a hibát csak füstgéppel lehetne kideríteni?
üzemanyagnyomás alacsony. ahogy nézem ehhez is kéne ez üzemanyagnyomásmérő szerszám szett, mivel nekem nincs, esetleg más módon meglehetne állapítani a hibát? obd-en keresztül lehet látni az üzemanyagnyomást?

esetleg nézelődjek másmerre a p0171 hiba esetén?

bank1 szenzor az az a szenszor ami közelebb van a motorbollkoz és a katalizátor előtt van. jól gondolom?

cam aro Creative Commons License 24 órája 0 0 219989

kepek szerint <!  szvsz fene tudja / ez nem faradasos tores. 

ez nem birta a terhelest, ez rideg tores. 

ez vagy eddig nem tudott ok, vagy nem jo tervezes. 

 

a benne levo hajlitas egy dolog.. ettol meg rugalmasnak illene lennie ,hogy ne torjon ha baj van, hanem hajoljon. 

ez torott.   

Előzmény: majkel (219983)
bnorci71 Creative Commons License 30 órája 0 0 219988

igen az megy el és amelyik kerék terheltebb arra sétál ugye az autó, ha nem venné észre a ferde kormányt se a sofőr

A lényeg nincs katasztrófa

Előzmény: majkel (219987)
majkel Creative Commons License 1 napja 0 0 219987

ha kiflibe hajlik azt észreveszi a sofőr hisz nem meg egyenesen a kamion

 

majd nem, a kormányközép megy el

Előzmény: bnorci71 (219986)
bnorci71 Creative Commons License 1 napja 0 0 219986

szerintem teljesen mindegy volt-e bármiféle előzménye, ez akkor se törhet el csombékot is kellene, hogy tudj kötni rá

ha kiflibe hajlik azt észreveszi a sofőr hisz nem meg egyenesen a kamion

Előzmény: mados (219984)
majkel Creative Commons License 1 napja 0 1 219985

 

Van hajlítás az FH tolórúdján gyárilag,de messze nem akkora,mint ami a képeken látszik.

 

Mert más a fotó nézőpontja.

 

Volt ennek a dolognak valami olyan előzménye,amikről nem tudunk.

Nincs, mert egy gazdás gép, ezt kérdeztem én is elsőre.

 

Mindegy is, jó, h nem a híradóban láttuk egy szerencsétlen esemény végkifejletét.

De mondjuk olyan már volt, h a pótról elmaradt egy kerék az M1-en, mert nem húzták meg a szervízben rendesen.

Szerencsére az is a szántóföldön állt meg a jobb oldali kerítést átszakítva.

Előzmény: mados (219984)
mados Creative Commons License 1 napja 0 0 219984

Van hajlítás az FH tolórúdján gyárilag,de messze nem akkora,mint ami a képeken látszik. Volt ennek a dolognak valami olyan előzménye,amikről nem tudunk.

https://www.kamionshopkft.hu/Volvo-FH-Tolorud-863mm_p23740

Előzmény: majkel (219983)
majkel Creative Commons License 1 napja 0 0 219983

."a volvo /is/ elfelejtett valamit.. 

nyulos helyre nem teszunk rideg acelt.. 

==="

 

Konstrukciós okok miatt került bele az a hajlítas valószínúleg.

Viszont ezzel létre hoztak egy helyet, ami minden mozdulatra "dolgozik".

Nem tudom mennyire jó ez, a mellékelt példa alapján.

Előzmény: cam aro (219975)
bnorci71 Creative Commons License 1 napja 0 0 219982

igen ez a legérdekesebb az egészbe, van benne gyárilag hajtás ahol adna egy "rugalmasságot" az egésznek ennek ellenére eltört...

De hát Mazdának is hamisítottak anyag minőségi papírt éveken keresztül....

Előzmény: cam aro (219981)
cam aro Creative Commons License 1 napja 0 0 219981

mindegy ki csinalja. 

 

az ott eltort, es nem elhajlott. 

ergo.. nem oda valo. 

szvsz ellett basszal.. 

Előzmény: Quattroman (219979)
cam aro Creative Commons License 1 napja 0 1 219980

nem feltetlen. 

ha nincs kotyogas, meg jo is lehet.. egy darabig. 

mindenestre ha nincs tartasa, akkor mar faradt. 

 

tmk* kereten belul en inkabb cserelnem. 

(tervszeru megelozo karbantartas. ) 

vagy par honap mulva bonthatod vissza a porvedoket is. .

Előzmény: violino1 (219978)
Quattroman Creative Commons License 1 napja 0 0 219979

beszállítókkal gyártatnak mindenhol.

Előzmény: cam aro (219975)
violino1 Creative Commons License 1 napja 0 0 219978

Üdv!

Kormánymű porvédőt csere közben vettem észre , hogy az axiál csukló könnyen mozog nincs tartása, lefittyen. Ezért cserére érett?

cam aro Creative Commons License 1 napja 0 0 219977

eszmeletlen turelmed van. :) 

Előzmény: atuc (219974)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!